Sodexo, lider pe piata tichetelor de masă, a depăsit 6.500 de comercianti parteneri pentru cardurile Gusto Pass si are în prezent cea mai extinsă retea de unităti de retail care acceptă vouchere de masă în format electronic, acoperind peste 85% din suprafata tării.
„Vom continua extinderea retelei, dezvoltând cea mai mare retea de afiliati, atât pentru tichetele de masă electronice, cât si pentru cele tipărite, păstrându-ne astfel pozitia de lider la nivel national. Parteneriatele stabilite recent cu cele mai mari retele de hipermarketuri si supermarketuri din România, restaurante si alte locuri de luat masă care oferă acoperire geografică extinsă, fac parte din strategia companiei de a oferi cele mai bune experiente pentru beneficiarii si clientii corporate ai cardului. Acest lucru a devenit o prioritate pentru Sodexo încă din momentul în care am dezvoltat produsul Gusto Pass Card, sub umbrela «Technology for Humans»”, spune Adina Popa, Director Marketing si Dezvoltare Sodexo România.
Beneficiile cardului Gusto Pass:
Cu cardul de masă Gusto Pass de la Sodexo, angajatorul si angajatul beneficiază de 100% deductibilitate si scutire de taxe.
Economie lunară de 94 lei per angajat a angajatorului prin oferirea cardurilor de masă Gusto Pass în locul aceleiasi sume în bani.
Angajatii care primesc tichete de masă în format electronic, precum Gusto Pass, au 48% mai multă putere de cumpărare.
Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în marile retele de retail precum Billa, Carrefour, Auchan, Mega Image, Penny, Profi, în HORECA, în unităti precum City Grill si Pizza Hut, dar si în magazine de proximitate.
Întreaga retea Sodexo poate fi consultată pe www.mysodexo.ro.
Începând cu luna mai 2016, valoarea nominală a tichetelor si a cardurilor de masă a crescut de la 9,41 lei la 9,57 lei.
La nivel international, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri..