transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-01-2025 4.8491 lei 4.9742 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-09-2012

Studiu efectuat de Bilbor legat de modul in care asociaza romanii puritatea

Studiu efectuat de Bilbor legat de modul in care asociaza romanii puritatea Un studiu efectuat de brandul Bilbor arată cu ce asociază românii puritatea. Astfel, din perspectiva acestora, produsele cele mai pure sunt reprezentate de apă într-un procent de 19%, urmate de produsele lactate cu 7%, pe următoarele locuri aflându-se apa minerală si plată, produsele bio, fructele si produsele de curătat cu un procent de 3%.

În continuarea studiului, respondentii au fost întrebati ce zonă geografică sugerează cel mai bine ideea de puritate. Zona Carpatilor se afla în fruntea clasamentului cu un procent de 23%, urmată de Valea Prahovei cu doar 7%.

În ceea ce priveste persoanele publice, românii au clasat pe primul loc personalitătile din mass-media cu un procent de 17%, cântăreti cu 11%, pe următoarele locuri clasându-se sportivii si politicienii cu un procent de doar 3%.

Dintre persoanele publice asociate cu ideea de puritate, cel mai des mentionate au fost Andreea Marin, Mihaela Rădulescu, Andra si Andreea Esca.

„Puritatea este elementul definitoriu al brandului si produsului Bilbor, motiv pentru care am dorit să explorăm mai departe acest teritoriu si să întelegem mai bine asocierile pe care românii le fac când vine vorba despre această notiune. Dorinta noastră este să păstrăm Bilbor la nivelul exigentelor pietei si ale noastre, oferindu-le în continuare consumatorilor motive pentru a-l considera un produs pur!”, a declarat Elena Mărăcine, Category Manager Soft Drinks & Water Carlsrom Beverage.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piata locală, fiind prezent pe piata berii, a băuturilor răcoritoare si pe cea a apelor minerale.


Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piata berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata băuturilor răcoritoare, precum si recenta lansată marcă de apă minerală Bilbor.
   
.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar