transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-05-2025 4.4541 lei 5.055 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-04-2011

trender si Henkel Romania creeaza BUZZ pentru noua gama Fa NutriSkin

trender si Henkel Romania creeaza BUZZ pentru noua gama Fa NutriSkin trender şi Henkel România dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gamă Fa NutriSkin. În cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, 120 de trenderiţe au posibilitatea să se numere printre primele persoane din România care pot încerca şi răspândi vestea despre produsele din noua gamă Fa NutriSkin.

După săptămânile de testare a produselor, trenderiţele vor oferi feedback despre două dintre produsele gamei: deodorantele Fa NutriSkin Maxium Protect (fie deospray, deo roll-on sau deo-stick) şi una dintre cele trei loţiuni de corp Fa NutriSkin (fie Mosturising - cu Aloe Vera şi Fructe de Acai - pentru piele normală, Rich Body Milk - cu Unt de Shea şi Piersică Albă - pentru piele uscată sau Firming - cu Cafeină şi Ceai Verde - pentru toate tipurile de piele).



trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile care fac parte din viaţa lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obişnuiţi care îşi împărtăşesc părerile despre un produs în mod deschis şi sincer. Membrii comunităţii trender comunică întotdeauna natural despre produsele încercate în cadrul campaniilor de Word Of Mouth.

Fiecare participantă la campania pentru Fa NutriSkin va primi 2 produse, în funcţie de nevoile tipului său de piele, pe care le va testa timp de 5 săptămâni. La jumătatea campaniei, trenderiţele care au completat primul chestionar de feedback au posibilitatea să îşi întregească gama de produse Fa NutriSkin cu un gel de duş şi un săpun lichid.

"Noua gamă de deodorante Fa NutriSkin conţine o formulă unică cu 7 ingrediente nutritive, pentru ca pielea să fie protejată timp de 48h şi irezistibil de catifelată şi hidratată.
Cu un parfum proaspăt şi atractiv, noile deodorante Fa NutriSkin conferă pielii un sentiment plăcut şi îndelungat de prospeţime, pentru ca tu să te simţi FAntastic!", spun oficialii Henkel Romania.

Prima linie de loţiuni de corp Fa NutriSkin are o combinaţie unică de 7 ingrediente nutritive, care oferă hidratare pielii timp de 48h. Formula inovatoare, cu textură uşor cremoasă şi parfum proaspăt, este absorbită rapid, fără să lase o peliculă grasă pe suprafaţa pielii – pentru ca pielea ta să fie irezistibil de catifelată.

Cele 7 ingrediente nutritive, prezente în toate produsele Fa NutriSkin, sunt vitamine, minerale, dermo-lipide şi ingrediente hidratante.

Perioada de înscriere este între 19 aprilie şi 22 aprilie, iar trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 5 săptămâni (2 mai – 5 iunie), ţinând cont de modul de utilizare a acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul reţelelor sociale Facebook, Twitter şi a blogului personal, forumuri şi bineînţeles prin intermediul blogulului campaniei.

Pe toată durata campaniei, trenderiţele vor completa rapoarte şi chestionare şi ne vor comunica feedback-ul sincer şi onest legat de produsele din gama Fa NutriSkin. În urma acestor activităţi, trender.ro va analiza cantitativ şi calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla câte persoane au auzit de produsele Fa NutriSkin, care a fost impactul campaniei în Social Media şi în blogosferă sau dacă trenderii sunt dispuşi să cumpere şi să recomande produsele încercate, în viitor.

trender este prima şi singura companie din România specializată în Word Of Mouth Marketing care a lansat un serviciu de promovare prin intermediul “recomandărilor de la consumator la consumator” (C2C). Campaniile realizate sunt menite să accelereze BUZZ-ul creat în jurul unui brand şi să formeze noi comunităţi de brand evanghelişti.

Prin intermediul platformei www.trender.ro, companiile pot integra un nou canal in mixul de Marketing şi un tool eficient în măsurarea BUZZ-ului generat în jurul produselor şi serviciilor lor.

Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei, Produse Cosmetice/de Toaletă şi Adezivi Tehnologii. Companie fondată în 1876, Henkel deţine poziţii fruntaşe, atât pe pieţele destinate consumatorilor finali, cât şi pe cele adresate clienţilor industriali cu mărci de top, precum Persil, Schwarzkopf şi Loctite.

Henkel are cca. 50,000 de angajaţi la nivel global şi a raportat în anul fiscal 2009 venituri de 13,573 miliarde EUR şi un profit operaţional ajustat de 1,364 miliarde EUR. Acţiunile preferenţiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX, compania fiind prezentă şi în clasamentul Fortune Global 500..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Smith
Dial NutriSkin lotions at an in-store demo at her local Walmart, she jpuemd at the chance. Click here to read the rest of Stephanie's story. VN:F [1.9.16_1159]please wait (0
Yancy
Last one to utilize this is a rtteon egg!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar