transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-04-2025 4.3833 lei 4.9774 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-08-2011

Unilever a achizitionat Darko, al doilea producător de inghetata din Bulgaria

Unilever a achizitionat Darko, al doilea producător de inghetata din Bulgaria

Grupul anglo-olandez Unilever a achiziţionat compania Darko, al doilea mare distribuitor şi producător de îngheţată din Bulgaria, transmite Novinite. Divizia Unilever din Europa Centrală şi de Est şi Balkan Accession Fund, actualul proprietar al Darko, au anunţat tranzacţia fără a specifica valoarea plătită de grupul anglo-olandez pentru Darko şi brandurile sale.

În 2010, vânzările Darko s-au ridicat la şapte milioane de euro. Brandurile sale celebre de îngheţată includ Eskimo, Casablanca, Weekend, Alaska, Milka.


Darko este pe locul doi pe piaţa îngheţatei din Bulgaria, după grupul Nestle. În iunie, Unilever l-a numit pe Harish Manwani, preşedintele pentru Asia şi Africa, în funcţia de director operaţional, pentru a stimula extinderea pe pieţele emergente.

Asia şi Africa au contribuit anul trecut cu 40% la vânzările de 44 miliarde de euro (63 miliarde de dolari) deoarece grupul anglo-olandez Unilever se extinde pe pieţele în curs de dezvoltare pentru a compensa stagnarea vânzărilor în Europa şi Statele Unite.

Mai mult de 55% din afacerile companiei vin acum din pieţele emergente, conform declaraţiei lui Harish Manwani, care conduce şi operaţiunile Unilever din Europa Centrală şi de Est.

Compania se aşteaptă ca marja de profit operaţional să fie afectată de preţul mai ridicat al materiilor prime, în prima jumătate a acestui an, înainte de redresarea din a doua parte a lui 2011.



Unilever, al doilea mare producător de bunuri de larg consum din lume, este prezent în peste 100 de ţări. Compania este pe piaţa românească din anul 1995.
Unilever South Central Europe coordonează din Bucureşti operaţiunile în şapte ţări din zonă - România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Moldova.

Prin cele 100 de ţări în care este prezentă, compania are 163.000 de angajaţi, iar în 2009 volumul vânzărilor a atins 40 de miliarde de euro.


Material furnizat de Agerpres si citat de www.SMARTfinancial.ro

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Cayle
That's not even 10 miuntes well spent!
Teyah
Holy cncisoe data batman. Lol!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar