|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-02-2013 |
URBB colaboreaza in 2013 cu Saatchi & Saatchi, Publicis si United Media
Alte stiri la aceasta categorie
URBB, unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piata locală, îsi va derula anul acesta campaniile publicitare alături de noi parteneri. Noile agentii care vor lucra din 2013 pentru brandurile URBB sunt: Saatchi & Saatchi – noua agentie de creatie pentru marca Tuborg, Publicis îsi va extinde colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, iar United Media este agentia ce va fi responsabilă de campaniile media pentru întreg portofoliul URBB.
“URBB a început noul an în fortă, alegând trei noi colaboratori pentru a promova imaginea sa si a brandurilor din portofoliu. 2013 va fi cu sigurantă un an bun, caracterizat de campanii inovative, care să sublinieze încă o dată valoarea de necontestat si puterea mărcilor din portofoliul nostru!“, a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing URBB.
În plus, Saatchi & Saatchi, una dintre cele mai importante agentii de publicitate, va dezvolta partea de creatie pentru brandul Tuborg. “Invitatia de a participa la pitch-ul de creatie Tuborg ne-a onorat si ne-a motivat să lucrăm cu multă pasiune. Suntem încântati că echipa si ideile noastre au fost cele câstigătoare. Ne dorim ca începând cu 2013 să continuăm dezvoltarea capitalului de imagine al brandului Tuborg prin idei puternice si executii spectaculoase”, a afirmat Gabriela Nanu, Group Account Director Saatchi & Saatchi.
Pentru brandul Skol, noua agentie de creatie va fi Publicis. “Parteneriatul dintre URBB si Publicis a început în 2009, odată cu relansarea brand-ului Granini. În numai 4 ani, Granini si-a triplat cota de piată, iar succesul colaborării noastre a fost recunoscut de industrie prin acordarea a 3 premii Effie. Astfel, extinderea parteneriatului prin desemnarea noastră ca agentie de comunicare pentru brand-ul SKOL a venit natural si este încă o confirmare a retetei de succes URBB & Publicis. Nu va fi usor pentru că piata berii este extrem de competitivă, dar experienta Publicis si commitment-ul URBB sunt cele mai puternice premize pentru victorie”, declară Cătălin Albu, Client Service Director la Publicis.
Noii parteneri numiti la începutul acestui an de URBB se vor ocupa de campaniile de media si advertising ale companiei. United Media, agentie prezentă de 7 ani pe piată, se va ocupa de operatiunile de media planning si media buying. “Brandurile URBB sunt adevărate repere pe piata băuturilor din România, branduri foarte bine cunoscute ce reusesc să se reinventeze mereu. Suntem onorati că URBB a decis să înceapă colaborarea cu noi si suntem siguri că vom realiza împreună proiecte inovative care, la rândul lor, vor deveni repere în categorie”, a declarat Dana Bulat, Director General United Media.
URBB pregăteste în 2013 o serie amplă de proiecte si campanii pentru fiecare brand în parte. Pe de-o parte, URBB va continua proiectele cu traditie, iar, pe de altă parte, va lansa noi initiative prin care să ofere consumatorilor valoare adăugată.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piata locală, fiind prezent pe piata berii, a băuturilor răcoritoare si pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piata berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata băuturilor răcoritoare, precum si marca de apă minerală Bilbor..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Vivek
so i'm presuming eyrovene who's commented so far hasn't a clue about marketing?i'll explain the basics of what happened.dairy milk and its advertising has grown the 'market'.dairy milks share of the 'market' is bigger than galaxy's.(ok, now this is where it gets clever)by gorilla growing the overall 'market', it in turn, grows both galaxy and cadbury's 'market'.galaxy's share in percentages is based on it's own growth. (around 12% or 8.5 million) and cadbury's (around 2% or 4 million). but the overall market was the real winner.you see, it looks like galaxy are steeling share from cadbury's, but what is actually happening is that both companies are taking a share of the extra market. galaxy, a little more than cadbury.but why do people say gorilla was such a success?because it's not all about selling shit. not when you're floated on the stock market.because of gorilla. or coincedently when gorilla launched. the share value of cadburys rose from around 530 to 695. that huge percentage rise gave the shareholders and the blokes in charge a lot of money. don't think galaxy can challenge in that respect.
|
Aynur
what you're implying is that the British have a panhcent for DP (double penetration) whenever they give the Churchillian 'V' peace sign.In Western culture, the finger (as in giving someone the finger), also known as the middle finger, the highway salute, the bird (as in , flipping or flying the bird), or to flip someone off, is an obscene hand gesture, often meaning the phrase "fuck you" or "up yours". In North America it is performed by showing the back of the hand, extending the middle finger of the hand upwards while bending the other fingers down into the palm. In Britain and some other English-speaking countries, it is also performed with two fingers - a 'V sign' with palm inwards - as well as the single digit gesture.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|