|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-06-2013 |
Vara Activia - campanie Danone prin care Activia de Baut ofera consumatoarelor sale 103 costume de baie
Alte stiri la aceasta categorie
Activia, cea mai cumparată marcă de iaurt din România (potrivit cotei de piată Activia), lansează o nouă campanie promotională de tip concurs, “Vara Activia”, în cadrul căreia consumatorii pot câstiga 103 costume de baie sloggi, de la Triumph.
Concursul a debutat pe 21 mai 2013 pe pagina de Facebook Activia si se va desfăsura la nivel national până pe 31 august 2013. Mecanismul concursului constă in trei pasi simpli:
1. Achizitionezi oricare dintre variantele Activia de Băut: natur, cu fructe sau noile sortimente Activia Light de Băut cu zmeură sau cu ananas si mandarină
2. Îti creezi propriul costum de baie în aplicatia de pe pagina de Facebook Activia
3. Îti deschizi cont prin înscrierea codului de bon fiscal în aplicatia de Facebook de pe pagina Activia
"... si poti câstiga, în fiecare zi, prin tragere la sorti, un costum de baie sloggi, by Triumph. Cu cât cumperi mai multe produse si introduci mai multe coduri, cu atât vei avea mai multe sanse. În plus, pentru fiecare 30 produse înscrise în aplicatie, câstigi un premiu de vară garantat. Activia oferă vara asta 103 costume de baie sloggi si sute de brătări Malvensky, premii garantate", spun organizatorii.
Campania „Vara Activia” este promovată printr-un mix de comunicare ce include spoturi TV, proiecte speciale în mass media si mediul online, web bannere, activatii de BTL pe litoral, precum si activităti de relatii publice. Alături de canalele media conventionale si promovarea în magazinele de specialitate, promotia va fi comunicată si în new media.
„Prin această campanie dorim să convingem consumatorii nostri că Activia este băutura perfectă de vară. Disponibilă într-o varietate de sortimente: natur, cu fructe, ori în variante light si beneficiind de un ambalaj elegant si practic, Activia de Băut este răcoritoare si usor de consumat, oricând si oriunde. În plus, anul acesta, venim cu o supriză pentru consumatoarele noastre Activia. Dincolo de o băutură răcoritoare le oferim si un răsfăt: posibilitatea de a câstiga un costum de baie pe zi, care să le ajute să îsi aprecieze si mai mult feminitatea si să se bucure mai tare de vară”, a declarat Anca Stroe, director de marketing Danone Sud Estul Europei.
Echipele care au contribuit la dezvoltarea si promovarea campaniei “Vara Activia” sunt formate din:
Din partea Danone: marketing - Anca Stroe (Director de marketing Danone Sud Estul Europei), Anca Ignat (Brand Manager Activia Sud Estul Europei); comunicare corporativa: Cristina Popescu (Manager de comunicare corporativă Danone Sud Estul Europei), Luiza Toma (Manager de comunicare externă si internă Danone România)
Din partea Cohn&Jansen JWT: Alex Negoescu – Creative Director, Felicia Stoica – Copywriter, Evelin Bundur – Art Director, Ina Simion – Client Service Director, Miriam Ivanescu – Account Director, Alice Mihalache – Account Executive, Monica Radulescu – Strategic Planner.
Din partea IMAGE PR: Alina Tătaru (Account Manager)
Prezentă pe piata din România din anul 2001, Activia este cel mai diversificat produs din portofoliul Danone incluzând astăzi peste 20 de sortimente potrivite oricărui moment de consum: de la micul dejun, la snack-ul dintre mesele principale si până la gustarea usoară de seară. Activia este recunoscută drept cea mai de încredere marcă de iaurt. 1 din 3 românce din mediul urban cu vârsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci când sunt întrebate în ce marcă de iaurt au cea mai mare încredere, se arată într-o cercetare de piată realizata de GFK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes mărci internationale ale Grupului Danone, fiind consumată în peste 70 de tări.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de tări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, detinând locul 1 în lume în fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si al alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2012 vânzări de peste 20 miliarde EURO.
DANONE România este lider de piată în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Rociio
You have to think of everything as a sscceus, I think. You walked! That's good. You ate a lot, but it was good stuff. Sushi is GOOD for you, it's good you didn't say no. You had a really sscceusful day, and you were on your feet for like 9 hours. So it's a good day, very good day.
|
Chidi
Sheila: Activia nature is not swteeened, but I eat it with our homegrown fruit. There is a big battle going on here at present due to a change in legislation regarding health claims for food. It looks like the probiotics claims are not provable, so the yoghurt manufacturers will not be able to advertise their soi-disant health benefits.Diogenes: I didn't realise they spelt it differently in the States. I wonder why?Tim: La Borde doesn't do butter all the time. She (the laitiere) has had it a lot lately, but she assures me that is unusual. I don't buy it any more as it is unsalted, and Simon doesn't like unsalted butter. I buy her yoghurt from time to time, and it is very nice, as you say. At the moment we don't make our own yoghurt because we have a use for the empty yoghurt pots, but I will probably start making it eventually. Susan.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|