|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 15-09-2008 |
Atitudinea pro-client - criteriul esential in selectarea celor care vor sa faca parte din echipa Ibis - interviu Ruxandra Dima - Coordonator Vanzari Ibis Constanta
Alte stiri la aceasta categorie
Hotelul Ibis Constanta a fost deschis in data de 25 aprilie 2005, ca urmare a unei investitii de cca 10 milioane euro, avand la baza un contract de management intre societatea Continental Hotels SA, care detine lantul de hoteluri Continental din Romania si care este proprietarul hotelier si autorul investitiei, si grupul hotelier francez Accor - lider hotelier european. In baza acestui contract, hotelul, aflat in proprietatea Continental Hotels, este operat de grupul Accor, sub una dintre cele mai puternice marci ale sale si anume Ibis.
Grupul Accor asigura in Romania si managementul Novotel si Sofitel, iar in domeniul serviciilor desfasoara activitati pe piata tichetelor de masa si a training-ului pentru angajati. In momentul de fata, Ibis are trei hoteluri in Romania, doua in Bucuresti si unul in Constanta. Ruxandra Dima - Coordonator Vanzari Ibis Constanta - a acordat un interviu ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro in care a vorbit despre pozitionarea hotelului drept jucator principal pe piata turismului de business, despre facilitatile pe care le ofera Ibis Constanta, precum si despre atitudinea pro-client care defineste hotelul.
SMARTfinancial: Unde se pozitioneaza Hotelul Ibis Constanta pe piata hoteliera si care ar fi avantajele si dezavantajele situarii hotelului in centrul orasului si nu intr-una dintre statiunile Marii Negre?
Ruxandra Dima: Hotelul Ibis Constanta se pozitioneaza ca un jucator principal pe piata turismului de business. Fiind axati pe acest segment de turism, consideram ca situarea hotelului in centrul orasului Constanta este un avantaj.
Pe de alta parte, situarea hotelului pe faleza, in imediata apropiere a marii si a Plajei Modern, face ca, in special pe timpul verii, sa avem oaspeti veniti in concediu sau grupuri, companii, care imbina "utilul cu placutul", care vin un week-end la mare, insa utilizeaza si facilitatile noastre de conferinte.
SMARTfinancial: Care sunt facilitatile pe care le ofera Hotelul Ibis Constanta?
Ruxandra Dima: Hotelul Ibis dispune de 154 camere, dintre care 7 apartamente si 2 camere echipate special pentru persoane cu handicap locomotor (exista rampe pentru carucioare, pentru intrarea in hotel, spre salile de conferinte, in zona receptiei se afla o toaleta special echipata).
Camerele hotelului sunt dotate cu aer conditionat, telefon cu acces direct international, priza pentru conectare la internet (conectarea la internet din camere este gratuita), minibar, televizor cu programe prin satelit, iar baile au cabina de dus, uscator de par, priza pentru barbierit. In spatiile publice exista internet WI-FI. Hotelul dispune de restaurant cu specific mediteraneean, bar deschis permanent, unde se pot servi bauturi alcoolice si non alcoolice, sandwich-uri, gustari calde si deserturi.
3 Sali de conferinte cu capacitati intre 10 si 230 persoane, dotate complet cu instalatie de sonorizare, instalatie de traducere simultana, videoproiector, retroproiector, flipchart, ecran; parcare permanent supravegheata; terasa de vara - cu fata catre mare; centru fitness World Class ( facilitate fitness, sauna, masaj, solar); Centrul Prestige: 3 piste de bowling, 6 mese de biliard, tenis de masa, darts.
SMARTfinancial: Ce grad de ocupare ati avut in sezonul estival 2008?
Ruxandra Dima: In sezon estival 2008, considerand lunile iunie - iulie - august, gradul de ocupare a fost de aproximativ 90%.
SMARTfinancial: Care este profilul clientului Ibis?
Ruxandra Dima: Clientul Ibis este clientul de business, care doreste un hotel cu servicii standardizate, unde stie ca nu va avea surprize legate de inconstanta produsului, un hotel accesibil ca si locatie si tarif, cu cel mai bun raport calitate-pret.
SMARTfinancial: Care este ponderea de turisti straini?
Ruxandra Dima: Ponderea pe nationalitati este variabila in decursul unui an. Exista luni in care ponderea strainilor este mai mare, insa, avem luni in care ponderea oaspetilor romani este mai mare. Facand o medie a anului 2008 pana in prezent, ponderea romanilor fata de straini este aproximativ egala.
SMARTfinancial: Cati dintre turisti se cazeaza direct si cati sunt cei care sunt vin prin intermediul agentiilor?
Ruxandra Dima: Majoritate oaspetilor vin direct, prin rezervari directe sau efectuate de companii din tara si strainatate, insa avem colaborari cu foarte multe agentii de turism din tara si strainatate, care ne trimit constant rezervari.
SMARTfinancial: Ibis este cunosc drept unul dintre hotelurile ce gazduieste diverse reuniuni, conferinte, training-uri. Ce ofera in plus Ibis pentru companiile care vor sa aleaga hotelul ca punct de intalnire pentru diverse evenimente?
Ruxandra Dima: Ne bucuram ca ne adresati aceasta intrebare. Ne mandrim cu faptul ca hotelul nostru este ales de multe companii si clienti individuali. Pentru toti oferim in primul rand atitudinea pro-client, un lucru care credem ca ne diferentiaza de alte hoteluri, oferim disponibilitatea noastra de a asculta solicitarile clientilor, de a-i sustine in realizarea evenimentelor lor, de a-i indruma pe cei care organizeaza pentru prima data un eveniment. Atitudinea pro client este un criteriu de baza in alegerea celor care doresc sa faca parte din echipa Ibis, iar acest lucru se observa si ne-a fost confirmat de multi clienti.
Pe langa toate acestea completam cu locatia, ideala pentru intalniri, conferinte, atat ca amplasare (in centrul orasului dar avand o ampla vedere la mare), cat si ca servicii, oaspetii nostri avand la dispozitie tot ce au nevoie pentru buna reusita a unui eveniment: sali de conferinte, echipamente, serviciul restaurantului care asigura diverse meniuri cu specific mediteraneean, posibilitatea de a organiza seri festive si seri distractive la centrul Prestige unde avem 3 piste de bowling, mese de biliard, tenis de masa, darts, precum si o sala multifunctionala, unde am organizat incepand de la nunti, pana la petreceri de firma, coferinte, seminarii. Evident toate sunt sustinute de capacitatea de cazare, 154 camere, unele cu vedere frontal mare, dotate pentru a asigura tot confortul oaspetilor nostri.
SMARTfinancial: Care este termenul care defineste cel mai bine Hotelul Ibis: turismul de afaceri sau turismul de relaxare? Care sunt mijloacele prin care incercati atragerea turistilor in extra-sezon avand in vedere faptul ca orasul Constanta nu este unul cu foarte multe obiective turistice?
Ruxandra Dima: Turismul de business este definitoriu pentru segmentul de piata caruia ne adresam. Fiind un hotel de business, deschis permanent, termenul de sezon sau extrasezon nu are un atat de mare impact fata de un hotel de leisure. In extra sezon oaspetii nostri sunt intampinati cu saptamani cu tematica, organizate de hotelul nostru (am organizat pana acum Saptamana Dulciurilor, Saptamana Romaneasca, Saptamana Greceasca, Zilele Unguresti), in decursul carora restaurantul servea preparate cu specific, iar muzica si decorarea restaurantului erau in concordanta cu tematica respectiva.
Orasul Constanta are multe obiective turistice, din pacate acestea nu sunt foarte cunoscute sau promovate. Colaboram cu Muzeul de Istorie si Arheologie, cu Muzeul de Arta pe care le promovam turistilor si oamenilor de afaceri care ne sunt oaspeti. Incercam sa inlaturam ideea preconceputa ca orasul Constanta se poate vizita doar vara. Orasul are mult de oferit inclusiv primavara, toamna si de ce nu, iarna. Incepand de la muzeele, continuand cu activitatea teatrala care este din ce in ce mai intensa si mai de calitate, cu cluburile unde tinerii se pot distra si, de ce nu, o simpla plimbare de relaxare pe malul marii care este foarte bine venita pentru oricine, mai ales acum cand viata noastra devine din ce in ce mai stresanta.
Interviu realizat de Daniela Popa,
redactor SMARTfinancial.ro .
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|