|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 10-07-2008 |
Concluzii ale Conferintei Eurolink - Detente Consultants, 9 iulie 2008
Alte stiri la aceasta categorie
La incheierea conferintei sustinute de expertul in domeniul dezvoltarii turismului din Franta (CCIR, 9 iulie 2008), Joseph Tomatis, care ne viziteaza tara in calitatea sa de membru al International Society for Hospitality Consulting si de Presedinte-Director General al grupului Detente Consultants - Paris, "principala concluzie a dezbaterilor pe marginea materialelor prezentate de acesta, a fost ca numai si numai Statul are obligatia si latitudinea sa sprijine creerea unei identitati forte ca destinatie turistica de top pentru o tara sau o regiune", informeaza un comunicat de presa transmis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.
Altfel spus, redresarea unui brand turistic in criza, cum este acela actual al Romaniei, depinde, desigur, mai ales de acoperirea in continut palpabil, consistent ca oferta, a identitatii prezentate promotional.
In acelasi timp insa, avand in vedere fragilitatea oricarui brand si a ciclului de viata fluctuant al oricarei destinatii turistice, pe baza sugestiilor si recomandarilor oaspetelui francez, in urma discutiilor la care au participat majoritatea reprezentantilor asociatiilor profesionale si mediului patronal din turism, au fost sintetizate urmatoarele sase recomandari imperative ce vor fi directionate catre autoritatile guvernamentale de resort: necesitatea realizarii unei noi strategii unitare si coerente de dezvoltare globala a turismului; refacerea pe baza unei ample consultari publice, studii de piata si exertize calificate la nivel mondial a unui brand unitar al Romaniei ca destinatie turistica; identificarea unui program de fidelizare si motivare realista a personalului, in special al tinerilor doritori sa se afirme in acest domeniu; utilizarea si imbunatatirea cadrului legal actual al parteneriatului public-privat pentru incurajarea investitiilor imobiliare in/pentru scopuri turistice; concentrarea investitiilor co-finantate din fonduri UE catre proiecte recreative si de agrement majore, gen parcuri regionale; formularea unor politici constructive in vederea promovarii turismului cultural inclusiv in contextul dezvoltarii rurale pe baze europene si a eco-turismului la standarde de exigente cat mai ridicate.
De asemenea, la finele reuniunii, participantii prezenti au fost invitati sa se alature initiativei asociatiei studentesti VIP Romania si propunerii Platformei "EU-RO Clearing Funds" in vederea formarii unei retele de promovare a realizarii unui nou brand de tara turistica pentru Romania, care sa reflecte cu adevarat capacitatile, vocatia si nevoile de marketing ale tarii ca destinatie de top pentru turistii, vizitatorii si rezidentii straini.
Coordonarea evenimentului a fost girata de Fundatia Eurolink - Casa Europei, iar partenerii evenimentului au fost: Grupul Lafarge Romania, Societatea Deleanu Vasile-Avocati, membra a Warwick Legal Network si Agentia de PR si Lobby "Phaeton Gala". Sponsori tehnici: Hotel Stil-Bucuresti si Agentia de Turism "Paralela 45". Partenerii Media ai evenimentului au fost: Radio France Internationale, Business Standard, Money Express, Trustul "Bursa", Grupul Tribuna Economica - Economie si Administratie Locala, Euroconsultanta; In Your Pocket, PRWave.ro, www.SMARTbank.ro, www.SMARTfinancial.ro, Stirievenimente.ro.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|