transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-05-2007

Conferinta HRB - situatia industriei ospitalitatii pe piata romaneasca si in alte tari

Conferinta HRB - situatia industriei ospitalitatii pe piata romaneasca si in alte tari
 Alte stiri la aceasta categorie

Universul Horeca, atat din Romania, cat si din strainatate, a fost analizat de expertii in domeniu la conferinta organizata de revista de specialitate HRB Expert, Oportunitati si obstacole ale industriei ospitalitatii in 2007/2008, la hotelul Novotel din Bucuresti.

Despre situatia industriei ospitalitatii in Romania si implicarea autoritatilor centrale in domeniul turismului a vorbit Cristina Motorga, Director General al Directiei Generale Promovare Turistica din cadrul Ministerului pentru IMM, Comert, Turism si Profesii Liberale.


"Tendintele si previziunile in Horeca" au fost subliniate de Alexander Bergmann, Decan emerit de HEC - UNIL, care nu prevede vreo schimbare majora in anii ce urmeaza, dar crede ca Romania va continua dezvoltarea in acest domeniu. Acesta a subliniat cateva dintre problemele cu care Romania se confrunta in cursa sa pentru emanciparea universului Horeca, printre ele regasindu-se lipsa de transparenta, inegalitatile dintre concurenti, competitia transformata intr-un razboi sau chiar societatea autohtona, in care fiecare individ activeaza in propriul interes, fara sa se ajunga la un acord benefic tuturor.

Povestea brandului elvetian "Fleur de Pains" a fost relatata in cadrul conferintei de insasi fondatorul ei, Remi Walbaum. Acesta este un antrepenor de succes in Horeca si in alte industrii; fondatorul incubatorului de intreprinderi Create Switzerland. El a demonstrat ca este posibila lansarea unui nou brand in food service, atata timp cat totul incepe cu un plan pe o foaie alba, prin care se poate construi un brand.

In cadrul conferintei au fost decernate premiile HRB Expert pentru anul 2007. Astfel, premiul pentru cel mai bun hotel in anul 2006 i-a revenit hotelului "New Montana Sinaia", cel mai bun restaurant a fost desemnat "Heritage Bucuresti", cel mai bun bar din 2006 a fost un new entry pe piata din Romania, Club Nagual, iar cea mai buna companie de catering a fost numita "Jerry's Pizza" pentru anul 2006.

Un premiu special, "Personalitatea Anului", a fost acordat lui Paul Marasoiu, Presedinte Peacock Hotels.

Forumul a continuat cu o statistica privind dezvoltarea domeniului Horeca pe piata din Romania, realizata de Galina Chicu, Account Manager, MEMRB. Aceasta a facut o comparatie a pietei de bauturi din 2006 fata de cea din 2005, concluzionand ca piata de bauturi a scazut in 2006, dar valoare de vanzari a crescut pentru toate bauturile, exceptie facand carbogazoasele. Studiul a demonstrat ca in 2006 a crescut numarul de fast-food-uri si restaurante si a scazut cel de baruri si cafenele.

Ray Iunius, Deputy General Director, Ecole hoteliere de Lausanne a aratat la conferinta HRB, cat de important este intangibilul pentru a realiza o afacere de succes atat in domeniul Horeca, cat si in alte domenii. Serviciile sunt acelea care fac diferenta, iar experienta unei companii este cea care vinde in realitate, conform lui Ray Iunius. Importanta fidelizarii clientilor in domeniul horeca a fost analizata de Stowe Shoemaker, Conrad N. Hilton College Huston.

Conferinta a continuat cu mai multe workshop-uri, printre care se regaseste workshop-ul sustinut de Hilary Murphy, Specialist in e-commerce, Ecole hoteliere de Lausanne si Gabriela Berechet, THR Consulting Group, intitulat "Valoare adaugata prin tehnologie ", dar si workshop-ul " Marketing-ul in industria ospitalitatii", sustinut de Stowe Shoemaker, Conrad N. Hilton College Huston si Diana Metiu, General Manager, DM International.

Spre finalul intalnirii, Alexander Bergmann, Ray Iunius si Paul Adrian Costin, Senior Consultant, Accelera Accor Services au discutat despre "Resurse umane: provocari actuale", iar Paul Marasoiu, Tinu Sebesanu, CEO, Trend Hospitality Consulting Group si Remi Walbaum, Fondator Create Switzerland au incheiat conferinta cu un workshop intitulat "Optimizarea solutiilor de management".

Conferinta a fost moderata de Catalina Matei, editor revista HRB si a avut ca parteneri media SMARTfinancial.ro si comunicatedepresa.ro. Sponsorii au fost Trend Hospitality, Julius Meinl, Howard Johnson, Cramele Halewood, Epson, Grant's, Micros Fidelio, si Holdmann.

 

Iulia Rosu (Redactor, SMARTfinancial.ro)

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Digger
God, I feel like I souhld be takin notes! Great work
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar