Bourbon Cocktails&Coffee, o retea nationala de cafenele, cauta sa se dezvolte si mai mult, in regim de franciza. Locatiile Bourbon sunt caracterizate de elemente clasice si elegante, de rafinamentul caracteristic unui coffe lounge deosebit, dupa cum spun reprezentantii ThinkBig International, pentru ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Anul lansarii pe piata este 1998, an in care a fost deschisa si o prima locatie, Bourbon House Pub din Constanta. Prima locatie Bourbon Cocktails&Coffee a fost deschisa insa in anul 2004, in Tomis Mall Constanta, dezvoltand conceptul lansat initial.
Bourbon&El Unico, o alta locatie deschisa in septembrie 2006, largeste conceptul de "coffee lounge", adaugand locului eleganta tigarilor de foi cubaneze si a accesoriilor de lux pentru fumatori. Intre 7000 si 8000 de persone trec lunar pragul acestei locatii.
Cea de-a treia locatie Bourbon a fost deschisa in octombrie 2006 in cadrul TOM Mall din Constanta. Prima locatie din Bucuresti a fost deschisa odata cu inagurarea primului centru comercial Auchan - la 1 noiembrie 2006. O noua locatie a fost inaugurata in decembrie 2006 in Promenada Mall din Sibiu.
"Bourbon Cocktails & Coffee este un concept verificat si testat care asigura succesul afacerii prin stilul propriu si prin sprijinul asigurat de compania mama in derularea activitatii: training specializat pentru personal si management; suport marketing; contracte avantajoase cu producatorii; retete proprii".
Continua dezvoltare a pietei, dorinta consumatorilor de a li se oferi servicii competitive, locatii atractive, locuri de relaxare si buna dispozitie, creeaza premise favorabile dezvoltarii in anii urmatori a conceptului in marile orase din tara.
Lantul de cafenele se va extinde atat in Carrefour si Auchan, unde exista intelegeri contractuale, cat si in alte centre comerciale aflate in centrul oraselor de interes. Grupul Bourbon Cocktails & Coffee, prin prisma contractelor existente cu centrele comerciale Carrefour, Auchan si Iulius Mall, cat si in mall-urile care se construiesc in marile orase, poate pune la dispozitia beneficiarului de franciza inclusiv spatiul comercial pentru locatie, acesta fiind intre 70 si 120 mp.
In ceea ce priveste investitia, acesta se ridica la 30-60 000 de euro, taxa de franciza achitata catre francizor fiind de 8 000 euro. Redeventa este de 2% din CA, contractul de franciza semnandu-se pentru 5 ani, cu posibilitatea de prelungire. Pe www.franciza.ro, www.thinkbig.ro sau la telefon (021) 312 51 41 pot fi aflate mai multe informatii despre concept.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.