In luna septembrie, companie de consultanta de brand, BrandTailors, a finalizat crearea unui brand de vinuri de lux editie limitata. Inceput in luna martie a acestui an, procesul de branding a fost initiat de Ciprian Stancu, cunoscut antreprenor roman, cu scopul de a oferi cunoscatorilor o editie limitata de vin alb considerat “best of-ul” anului precedent.
Vinul care a fost ambalat pentru toamna lui 2007 sub brand-ul “Fulg De Vara” este o Tamaioasa Romaneasca culeasa la Domeniile Stirbey si vinificata la cramele cu acelasi nume de catre germanul Oliver Bauer. Editia limitata 2007 va contine un numar de 2.707 sticle la care vor avea acces doar persoanele inregistrate in lista de connoisseurs a initiatorului proiectului si maxim 10 restaurante de elita din Bucuresti.
Luand in considerare atributele de produs, pozitionarea brandu-ului a dus la crearea unui nume unic: “identitatea vizuala si conceptal grafic al ambalajului au fost create intr-o cheie minimalista care sa puna in valoare un nume atat de puternic”, a declarat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.
Articol bazat pe un material furnizat de revista HRB Expert.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.