Intre 15 si 22 iulie 2007, Havana Club, marca din portofoliul Pernod Ricard, aduce în premiera în Romania formatia cubaneza newHavana, informeaza revista HRB Expert. Timp de o saptamâna, cei 6 membri ai newHavana Band vor face atmosfera pe plaja din Mamaia, sustinând zilnic câte trei spectacole în cluburile Fiat Lounge Cafe si Cucharacha (Mamaia).
Ideea acestui eveniment a venit odata cu lansarea pe piata româneasca a noii campanii de imagine sub sloganul El culto a la vida. Aceasta campanie îsi propune sa implice emotional consumatorii, inspirându-se din cheful de viata irezistibil al poporului cubanez. Aceasta stare optimista si plina de energie este simbolizata de slogan, care în traducere libera ar însemna "dragoste de viata".
"Havana Club - El culto a la vida este prima campanie internationala dezvoltata de catre brand si vine sa confirme ambitia lui de a deveni una dintre cele mai vândute bauturi alcoolice din lume. Noua strategie de comunicare aduce în prim plan Havana Club 7 yo, produsul ce uneste atât statutul premium cât si know-how-ul învechirii romului", declara Florin Maxim, Brand Manager Pernod Ricard.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.