Cel mai nou brand din portofoliul Heinrig, in categoria spirtoase, este Unicum, o bautura digestiva traditionala ungureasca. "Am semnat contractul pentru acest brand la inceputul anului. Ca pozitionare pe piata, vrem sa subliniem faptul ca Unicum este un digestiv si nu un lichior, iar in acest sens, avem un plan de marketing foarte bine conturat si o strategie si de promovare si de vanzare precisa. Obiectivul de vanzari pentru acest an este de 40.000 de litri", a declarat, pentru Food & Bar Magazine, Razvan Negoescu, Marketing Manager la Heinrig Romania, citat de www.SMARTfinancial.ro.
In Ungaria, tara de origine a acestei bauturi, Unicum este consumat atat simplu, cat si in cocktailuri. Unicum este prima achizie in 2007 a companiei Heinrig, care si-a anuntat intentia de a isi imbogati portofoliul si cu alte produse noi pentru piata romaneasca, pozitionate, in special, pe segmentul super premium.
Articol bazat pe un material furnizat de revista Food & Bar.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.