transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-09-2024 4.4662 lei 4.9738 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-06-2007

Hotel Central, cazare in orasul Piata Neamt - prezentare HRBexpert

Hotel Central, cazare in orasul Piata Neamt - prezentare HRBexpert
 Alte stiri la aceasta categorie

In ultimii ani, Piatra Neamt a cunoscut o revigorare economica ce se reflecta din ce in ce mai mult si in afacerile din zona. Hotel Central, aflat in inima orasului de peste 20 de ani, urmeaza si el acest curs, dezvoltandu-se intr-un complex ce ofera o gama larga de servicii de calitate.

Ca multe alte hoteluri care inainte de 1989 se aflau in proprietatea Statului, Hotel Central, aflat de mai bine de doua decenii in centrul orasului Piatra Neamt, a fost si el preluat de o societate particulara la jumatatea anilor ’90. Acest moment a fost urmat de o renovare si, pe parcursul anilor, modificarile si imbunatatirile s-au succedat, pentru a ramane mereu in pas cu cerintele clientilor. Ultimele lucrari, finalizate la sfarsitul anului trecut, au adus o serie de modificari substantiale si un corp de cladire nou, care adaposteste cateva dintre principalele atuuri ale hotelului, care astfel s-a transformat intr-un adevarat complex.

Spatiul de cazare este compus din camere cu doua paturi sau pat matrimonial, care se pot inchiria insa si la tarif de single, garsoniere cu trei paturi, toate avand facilitati de trei stele: aer conditionat, minibar, telefon, TV prin cablu, uscator de par si baie cu cada. La acestea au fost adaugate, prin costruirea noului corp de cladire, patru apartamente de lux, cu dotari de cinci stele.

Vara, clientii principali sunt turistii straini veniti sa viziteze manastirile din Moldova, in restul anului hotelul fiind "ocupat in principal datorita turismului de afaceri care a inceput sa se dezvolte datorita si in paralel cu progresul orasului", dupa cum a constatat Catalin Roca, manager Hotel Central.

Aceasta axare pe turismul de afaceri a evidentiat necesitatea unor sali de conferinta dotate corespunzator, orasul dar si intreaga zona suferind din acesta cauza.

În corpul nou, au fost deci incluse doua sali care pot fi si unite, adunand in total 250 de locuri. Ele au fost inaugurate in septembrie 2006 si au fost dotate cu videoproiector, sonorizare, instalatie de climatizare, microfoane si, la nevoie, cabina de traduceri.

Avand un design atragator, fiind comode, accesibile si fara concurenta in zona, ele s-au bucurat de un adevarat succes, fiind scena unor evenimente precum conferinta pe zona Moldova a BCR, sau conferintele de presa ale echipei nationale de fotbal.

Cu un numar tot mai mare de clienti in hotel, restaurantul a necesitat si el renovari in 2005, cand a fost extins si i s-a adaugat deasupra un salon de 100 de persoane pentru micul-dejun, Salonul Belvedere si o terasa de vara. Salonul Clasic, asa cum a fost denumit vechiul restaurant, a fost gandit ca o locatie potrivita atat pentru un pranz sau o cina pentru clientii hotelului sau din afara lui, dar si ca loc potrivit pentru o discutie de afaceri si chiar petreceri private sau nunti.

O alta noutate venita la sfarsitul anului trecut a fost barul de zi, o zona destinata relaxarii. Canapele confortabile, mese de biliard si snooker, plasme pe care se pot urmari meciuri, dar si o gama diversificata de produse de calitate, au facut ca noul Central Bar&Billiard sa isi castige in scurt timp un public fidel.

Clientii pot servi cocktailuri alcoolice si non-alcoolice, submarines, dar si specialitatile de cafea asigurate de Julius Meinl, colaborator de incredere al Hotel Central, gama sa de produse potrivindu-se perfect cu cerintele si publicul complexului. Pentru a asigura calitatea meniurilor oferite, produsele de patiserie si cofetarie servite in bar si restaurante sunt asigurate de laboratorul propriu. Fosta patiserie a hotelului a fost reamenajata si ea si a fost adaugata cofetaria, produsele servite aici fiind livrate si la alte magazine de profil din oras, dar si clientilor care le solicita prin serviciul de catering.

Pentru a incheia cercul distractiilor oferite, Hotel Central a adaugat in portofoliul sau si un club de noapte cu o capacitate de 700 de persoane. Un DJ rezident si altii invitati periodic din tara, o echipa de barmani din Iasi, dar si trupe de animatori sunt responsabili cu distractia la Club Central, deschis vineri si sambata.

Deja renumit printre tinerii din oras dar foarte cautat si pentru petreceri private organizate dupa intruniri de afaceri sau team building-uri desfasurate in hotel, clubul incheie lista serviciilor puse la dispozitie de Hotel Central. Venind in intampinarea asteptarilor clientilor, afacerea s-a extins in mai multe directii, de la cazare si restaurant, pana la sali de conferinte, spatiu de relaxare si club de noapte.

"Intr-o asemenea afacere, cel mai important lucru il reprezinta oamenii cu care lucrezi, care trebuie sa aiba o pregatire corespunzatoare pentru a putea raspunde cat mai bine cerintelor clientilor. Totodata mai este nevoie si de o buna promovare", Catalin Roca, manager Hotel Central.

 

Doina Negulescu, revista HRBexpert, partener SMARTfinancial.ro

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar