transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-05-2007

Hotelul Balada Nej din Constanta - prezentare HRB Expert

Hotelul Balada Nej din Constanta - prezentare HRB Expert
 Alte stiri la aceasta categorie

Hotelul Balada Nej este rezultatul unei experiente bogate in domeniul turismului si artei culinare a lui Nicolae Nejloveanu, patronul locatiei, care a transformat un fost complex cunoscut din Constanta intr-o cetate medievala. Complexul Balada, o unitate de alimentatie publica cunoscuta printre constanteni, a functionat pe parcursul a 23 de ani sub atenta observatie a directorului, Nicolae Nejloveanu, oferind preparate culinare gustoase si servicii de calitate.

Ulterior, complexul a fost cumparat de Nicolae Nejloveanu si transformat, dupa ideile acestuia, in hotelul Balada Nej, locatie ce a fost inaugurata in ajunul Craciunului lui 2006. In decursul existentei sale, complexul a suferit mai multe modificari. La deschidere, in 1984, stilul propus de catre Nicolae Nejloveanu a fost unul clasic, cu ospatari imbracati in frac, papion, camasi Tache Ionescu, manusi albe etc., lucru care a facut ca in scurt timp locatia sa devina un restaurant reprezentativ pentru Constanta.

"Eu am fost cel care l-am ridicat de la temelie, m-am ocupat de tot, inclusiv de fluxul tehnologic, ceea ce nu este o munca usoara si poate fi comparata cu cresterea unui copil", explica patronul. De la momentul in care acesta a devenit proprietar al spatiului si a deschis la parterul hotelului restaurantul La Protap, designul a fost schimbat in totalitate, deoarece stilul de la acea vreme nu mai era de actualitate.

Tema pentru care s-a optat a fost una de inspiratie medievala, care a condus si la schimbarea listei de meniu din restaurant, continând acum produse cum ar fi mielul la protap, purcelul la protap precum si altele asemanatoare, pregatite direct pe jar.

Pe lânga preparatele traditionale românesti, la restaurantul hotelului se servesc si preparate de vânat si pescarie. Întins pe 400 mp, acesta are o sala de consumatie de 80 de locuri, functionand conform noilor norme in vigoare, inclusiv pe zona de compartimentare fumatori - nefumatori.

Spatiul total al locatiei Balada Nej este de 1500 mp, hotelul avand 20 de camere, toate realizate in acelasi stil, fara a exista apartamente sau garsoniere, doar camere single si double, cu o dimensiune de aproximativ 30 mp. Înca de la inceput, hotelul a fost dotat si conceput pentru clasificarea de 4 stele, iar testele si inspectiile facute pentru acordarea calificativului au demonstrat ca Balada Nej isi merita reputatia.

Mobilierul este adecvat temei, in stil medieval, vechi, cu televizoare, minibaruri incastrate in dulapuri si iluminate, telefoane, oglinzi ovale, creneluri pe mobilier, parchet, obiecte sanitare din bronz si cada ovala cu picioare tip cap de leu, iar pentru a adauga o pata de culoare, au fost achizitionate cateva armuri si alte obiecte specifice de decor.

"M-am ocupat personal de decorarea hotelului iar arhitectul a avut doar rolul de a executa compartimentarile si structura de sustinere, investitia facuta pentru modernizarea spatiului ridicandu-se la peste un milion euro. Unul din motivele pentru care am ales stilul medieval a fost acela ca am dorit sa ne diferentiem de multimea de hoteluri din marmura si sticla, reci, carora le lipseste sufletul. La noi te afli ca intr-o casa veche, boiereasca, cu poduri mari, usi masive, covoare facute pe comanda la Cisnadie, in stil vechi", spune Nicolae Nejloveanu.

Functionarea corecta a Hotelului Balada Nej si a restaurantului La Protap este asigurata de o echipa de 50 de profesionisti, ce ofera servicii de calitate. Pentru a da un exemplu, desi restaurantul are o capacitate relativ mica, pe partea gastronomica lucreaza 12 bucatari in echipa, 10 ospatari si 5 ajutoare. De pregatirea echipei s-a ocupat tot patronul, acesta avand la baza pregatirea de tehnolog-inginer in alimentatie publica si turism.

La ora actuala tot personalul de la Balada Nej este calificat, efectuand pregatirea profesionala la locul de munca iar echipa ar putea face fata oricand la cele mai pretentioase comenzi. De altfel, o parte din bucatarii care lucreaza aici au participat la mai multe concursuri din tara si din strainatate, de unde s-au intors cu mai multe medalii de aur si diplome.

Mentinerea unei echipe de profesionisti a presupus investitii tehnico-materiale si financiare, precum si o atentie sporita din partea patronului, care se afla zilnic alaturi de angajati. "Cred ca este pacat ca multi patroni de hoteluri nu inteleg sau nu vor sa inteleaga ca angajatii trebuie respectati si recompensati pentru ca ei sunt singurii care, in cele din urma, aduc venitul si profitul in companie. Degeaba o locatie beneficiaza de o baza tehnico-materiala solida, daca la personal este deficitara. Oricat de bine ar arata hotelul, oricat de modern ar fi, daca nu se investeste in personal va ajunge sa mearga in pierdere mai devreme sau mai tarziu", considera Nicolae Nejloveanu.

Intreaga munca depusa a meritat insa, deoarece hotelul are in prezent un grad de ocupare de 80% in tot timpul anului, care se datoreaza si specificului business. Asta si pentru ca, desi ar putea parea surprinzator, sezonalitatea nu are un impact atat de mare ca pentru alte hoteluri de pe Litoral. Astfel, la Balada Nej exista mai putini turisti veniti in concediu, majoritatea clientilor fiind cetateni straini, in special oameni de afaceri, intr-o proportie de 70%. Din acest motiv, locatia dispune si de o sala mica de conferinte, Balada Conference Room, de 50 de locuri, dotata cu tot ce are nevoie o astfel de incapere, de la flipchart, videoproiector, la echipamente pentru traduceri etc.

Nu in ultimul rand, succesul de care se bucura hotelul Balada Nej se datoreaza reputatiei patronului si echipei cu care acesta lucreaza, castigata de-alungul anilor de experienta in domeniu, prin oferirea de servicii apreciate si participarea la nenumarate concursuri gastronomice.

Dan Orehov, revista HRB Expert, partener SMARTfinancial.ro

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar