Hotelul Howard Johnson Grand Plaza a inregistrat venituri de 13 milioane de euro in anul 2006, în crestere cu circa 20 la suta fata de anul 2005, informeaza un comunicat al companiei, citat de Rompres si ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Potrivit sursei citate, la cresterea cifrei de afaceri au contribuit atât veniturile rezultate din vanzarea de camere, circa 60 la suta, cât si cele provenite din organizarea de evenimente. Fata de anul precedent, în 2006 a crescut cererea de camere de hotel pe segmentul de piata de cinci stele, iar gradul mediu de ocupare a hotelului Howard Johnson Grand Plaza fost de 60 la suta.
Incepand din primavara anului trecut, în incinta hotelului functioneaza si patiseria Centro Pastry Shop, un alt centru de profit care a contribuit la cresterea cifrei de afaceri a hotelului în anul 2006. Hotelul are o capacitate de cazare de 285 camere si apartamente si dispune de centrul de conferinte - Grand Plaza Conference Center, restaurentele de lux Benihana si Avalon, patiseria Centro Pastry Shop, barul Centro Bar&lounge, centrul de sanatate Fit Club si o parcare subterana pazita, cu o capacitate de 80 de locuri.
Marca Howard Johnson Grand Plaza Hotel, utilizata de hotelul din Bucuresti în baza unui contract de franciza, reprezinta cea mai inalta clasificare dintre cele cinci diviziuni ale lantului international, celelalte patru fiind Howard Johnson Plaza Hotel, Howard Johnson Hotel, Howard Johnson Inn si Howard Johnson Expresss Inn. Lantul Howard Johnson face parte din grupul Windham (Cendant), care cuprinde peste 6.400 de hoteluri, cu peste 540.000 de camere.
Sursa: Rompres & SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.