|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 07-10-2008 |
Marile lanturi hoteliere se vor extinde in Romania, in special in orasele mari
Alte stiri la aceasta categorie
Marile lanturi hoteliere - Hilton, Starwood si Wyndham - vor intra pe piata romaneasca sau se vor extinde in special pe segmentul de trei sau patru stele in orasele mari, potrivit participantilor la conferinta Hospitality Trends, organizata la Bucuresti.
"Hilton se uita cu interes la orasele secundare, precum Cluj, Timisoara, Sibiu sau Brasov pentru a deschide hoteluri pe segmentul mediu, deoarece cererea este importanta. Totodata, trebuie sa luam in calcul faptul ca sunt multe hoteluri care nu au un brand si de aceea sunt modalitati de a intra intr-un oras sau altul si pe aceasta cale. Nu ignoram nici alte zone precum Marea Neagra sau zona montana", a spus Adela Cristea, director de dezvoltare Hilton Hotels, Europa si Africa.
Si Wyndham, prezent in Romania prin brandurile Ramada sau Howard Johnson, vizeaza orasele secundare, fiind deja prezent in Brasov, Sibiu si Iasi, cu hoteluri sub brandul Ramada. Unul din gigantii industriei hoteliere, Starwood, estimeaza ca va intra pe piata romaneasca pana la sfarsitul anului. "Pana la sfarsitul anului speram sa intram pe piata romaneasca. Deocamdata, ne concentram pe centrele oraselor importante, nu consideram ca turismul sezonier de la Marea Neagra sau zonele montane prezinta un interes major pentru noi", a precizat Vincent Levy, director de achizitii si dezvoltare Starwood Hotels & Resorts.
Planurile companiei pe piata romaneasca includ cu trei hoteluri in Bucuresti, doua de categorie medie-superioara si unul de lux, printre brandurile avute in vedere fiind Sheraton si Le Meridien, precum si un hotel la Cluj.
Un lant american de hoteluri de business, Dolce Hotels intentioneaza de asemenea sa intre in Romania. "Avem in vedere Bucurestiul, unde putem deschide un hotel de business, cu servici de leisure si spa pentru ca piata este foarte interesanta", a spus Philippe Attia, vicepresedinte Dolce Hotels & Resorts.
Investitorii se confrunta insa cu dificultatea gasirii unor terenuri viabile in centrele oraselor, cresterea costurilor de constructie, precum si greutatea atragerii finantarii. Totodata, si marjele de profit au fost reduse din cauza cresterii costurilor cu utilitatile, a fluctuatiei cursului si inflatiei. Hotelurile de trei stele vor cunoaste o importanta dezvoltare in Bucuresti in perioada urmatoare, deschiderea unor brandurile de lux, precum Ritz sau Regent, fiind pentru moment amanata din cauza climatului economic global.
In Bucuresti piata hotelurilor de cinci stele este impartita la ora actuala de opt hoteluri, Marriott, Radisson SAS, Hilton, Intercontinental, Howard Johnson, Crowne Plaza, Casa Capsa si Carol Parc, ceea ce face ca cererea de camere pe acest segment sa fie acoperita in urmatorii patru ani, cererea fiind mai mare pe segmentele de patru, trei si o stea.
Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Nicolien
Buna ziua,Numele meu este Petre-Iulian si am o propunere pnrteu dvs.Am un blog despre turism in judetul neamt si propunerea mea este daca doriti sa facem un link exchange, astfel ne putem creste vizitatorii.Va multumesc pnrteu timpul acordat si astept raspunsul dvs pe O zi buna
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|