transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 14-09-2024 4.4826 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-08-2008

Peroni Nastro Azzurro a adus Aperitivo Peroni in Romania

Peroni Nastro Azzurro a adus Aperitivo Peroni in Romania
 Alte stiri la aceasta categorie

Peroni Nastro Azzurro, berea premium autentic italiana a SABMiller si Ursus Breweries, a adus in Romania cel mai nou trend de la Milano - Aperitivo Peroni. Aperitivo este o traditie autentic italiana originara din nordul Italiei cu radacini in anii 1700 care combina mici gustari cu bauturi alcoolice usoare in serile din cursul saptamanii, inaintea cinei. In traditia italiana, la Aperitivo se obisnuia ca bauturile sa fie servite alaturi de farfurioare cu masline sau nuci. In anii ’60, traditia "Aperitivo" a renascut la Milano, considerata capitala modei si stilului, transformandu-se intr-un obicei mult mai elaborat.

Astazi multe baruri din Italia concureaza pentru a gazdui cel mai bun moment Aperitivo, pentru a atrage multimea din Milano dupa orele de serviciu, servind bruschete, paste sau alte bunatati savuros combinate dupa imaginatia si talentul renumitilor bucatari italieni.

 

Intervalul in care se serveste Aperitivo este intre orele 5 si 7 in serile din timpul saptamanii, dar si in week-end. Aperitivo este un moment de relaxare la sfarsitul unei zile pline, un prilej de socializare alaturi de prieteni sau colegi dupa serviciu, inainte de cina sau de iesirea in club.

Peroni Nastro Azzurro, berea premium autentic italiana, si-a propus sa duca aceasta traditie dincolo de granitele Italiei, pentru ca gustul sau reconfortant, fin, usor de savurat acompaniaza perfect momentul Aperitivo.

Peroni Nastro Azzurro l-a ales pe Giorgio Locatelli sa creeze un meniu deosebit de gustari italienesti care sa puna in valoare berea italiana premium numarul unu in lume.

Giorgio Locatelli, nascut si crescut in nordul Italiei, este un chef care a castigat stelele Michelin pentru restaurantele pe care le-a condus.

 

Aceasta distinctie, acordata de catre faimosul Ghid Rosu Michelin, este cu atat mai valoroasa cu cat o primesc numai un numar foarte mic de restaurante, de o calitate exceptionala. Locatelli este un ambasador al marcii care impartaseste aceeasi apreciere a maiestriei si a mostenirii autentice italiene pe care stralucitul fondator Francesco Peroni si-a bazat tehnicile de fabricare a berii pentru prima oara in 1846, tehnici folosite si astazi in producerea Peroni Nastro Azzurro.

"Peroni Nastro Azzurro este mai mult decat o bere de calitate superioara, este un brand care isi defineste consumatorul in termeni de stil de viata si doreste sa fie pentru acesta un accesoriu care transmite autenticitate si bun gust. Aperitivo Peroni se muleaza pe stilul de viata al omului modern, fiind o expresie a dorintei de a evada din agitatia cotidiana, dar si a admiratiei pentru eleganta si modul de viata autentic italian comuna celor care apreciaza in egala masura calitatea, dar si imaginea. Proiectul Aperitivo Peroni se fundamenteaza pe notorietatea creata deja, aceea de brand simbol al spiritului italian".

"In plus, continua comunicarea ca trend setter brand. Este totusi o provocare serioasa, pentru ca ambitia este de conturare a unui obicei de consum si transformarea lui intr-o expresie de lifestyle rafinat. Vorbim de un adevarat ritual de lifestyle italian cu un istoric si o personalitate foarte bine definita, si, respectiv, de un obicei de consum care se contureaza incet in societatea recenta din Romania. Acest ritual trebuie insa ajutat atat din perspectiva consumatori cat si trade (baruri si restaurante) pentru a-si contura o personalitate cel putin la fel de frumoasa si ofertanta ca aceea a momentului Aperitivo autentic italian", a declarat Oana Ailenei, Brand Manager International Brands Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.

"Strategia Aperitivo Peroni cuprinde 2 etape importante. Pe de-o parte, o serie de activari speciale in 2 locatii, Fratelli Social Club si Bamboo, in perioada iulie-septembrie, deschise tuturor celor care doresc sa experimenteze un Aperitivo Peroni autentic italian. In paralel, mai multe locatii din Bucuresti si din tara vor fi pregatite pentru a gazdui momentul Aperitivo. Atat in cadrul activarilor speciale cat si, ulterior, in toate locatiile, Apertivo Peroni va oferi consumatorilor o experienta comparabila cu cea a unui moment Aperitivo de la Milano. Personalul locatiilor a fost instruit printr-un program special pentru a intelege si respecta intocmai esenta acestui moment si a reusi sa ofere clientului un autentic Aperitivo Peroni", a declarat Diana Benko, BTL Director Odyssey.

"Activarile speciale targeteaza presa ca principal partener si lider de opinie in adoptarea de catre publicul extins a obiceiului Aperitivo. Ne bazam foarte mult pe suportul media in a crea notorietate momentului Aperitivo Peroni si a genera un nou obicei de consum. Activarile speciale Aperitivo Peroni nu sunt "invitation only", dar pentru ca esenta unui Aperitivo este a fi alaturi de prieteni si colegi, toti partenerii nostri jurnalisti vor fi invitati impreuna cu colegii din trustul de presa din care fac parte. Aperitivo este mai mult decat o experienta, este o stare de spirit, o dispozitie pe care o poti incerca numai intr-un context si cadru familiar", a mentionat Cristina Hanganu, Corporate Communication & PR Director Odyssey.

Aperitivo Peroni va putea fi experimentat pe 6 august in Fratelli Social Club (Str. Glodeni nr.3), incepand cu ora 19:00, si, din luna august, intr-o selectie de circa 150 de baruri si restaurante din Romania, unde consumatorii se vor putea bucura de acest moment de evadare din agitatia cotidiana, in stil italian.

 

Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiana numarul unu in lume. Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor ‘60 in Italia. Birra Peroni a fost achizitionata de SABMIller in 2003, urmand procesul de re-branding al Nastro Azzurro in brand international premium Peroni Nastro Azzurro, cu o imagine eleganta retro la inceputul anului 2005. Romania este prima tara din lume in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro, dupa relansarea din Marea Britanie. in Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul Ursus Breweries, o bere blonda premium, cu gust proaspat si efervescent.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Edgarito
I too work at The Glasshouse and can inform derreas that we smashed our target to cycle 142 miles (the equivalent of cycling to Buckingham Palace), as we ended up covering 177 miles!! We have raised over a3600 for Comic Relief and are really proud of our efforts[]
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar