transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-07-2008

Revigorarea Turismului Romanesc - conferinta interactiva in cadrul Scolii de Vara Romania secolului XXI

Revigorarea Turismului Romanesc - conferinta interactiva in cadrul Scolii de Vara Romania secolului XXI
 Alte stiri la aceasta categorie

Cu ocazia organizarii la Bucuresti a Scolii de Vara "Romania secolului XXI" a Asociatiei VIP Romania (Voluntari pentru Idei si Proiecte) in data de 30 iunie 2008, la sediul Orange Concept Shop, Presedintele Executiv al Casei Europei - Sever Avram, a sustinut in prima parte a lucrarilor o conferinta interactiva de doua ore si jumatate pe tema "Revigorarea Turismului Romanesc".

"In cadrul acesteia, au fost evocate numeroasele dificultati politice, economice si institutionale care fac deosebit de dificila configurarea unui brand solid, coerent si unificat al Romaniei ca destinatie turistica de prestigiu, in special in contextul acerbei concurente europene si al cresterii competitivitatii globale in domeniul industriei ospitalitatii si al serviciilor complementare. Interventia vorbitorului s-a axat pe problematica legata de configurarea destinatiei turistice ca brand de succes, pe aspecte privitoare la marketingul eficace al acestuia si, in fine, pe erorile care produc confuzii la nivelul promovarii brandurilor turistice majore in conditii uneori neprielnice sau de criza", se precizeaza in comunicatul de presa transmis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

In cadrul conferintei a fost evocat parteneriatul inaugurat intre Eurolink - Casa Europei (www.HouseofEurope.ro) si Détente Consultants, Paris (www.detente.fr), care - intre altele - are drept scop sprijinirea sistematica si ofensiva a regiunilor cu potential turistic real din Romania in vederea lansarii, promovarii si sustinerii prin masuri practice a ofertei lor specifica.

In cazul Romaniei, Sever Avram a evidentiat contextul confuz si nu o data dificil in care, dupa un sfert de secol de greseli, balbaieli si masive devalizari, trebuia sa aiba loc refacerea din temelii a brandului turistic al Romaniei ca o veritabila "operatie pe cord deschis". De la bun inceput, vorbitorul a punctat sumar tarele si pericolele cu care se confrunta orice tentativa onesta de a reface brandul de tara in context politic neprielnic sau chiar in situatia oponentei manifestate de unii decidenti majori, inclusiv, din pacate, a unora dintre actionarii din industria propiu-zisa.

Paleta de probleme si adversitati evocate de participantii care au intervenit in cadrul dezbaterii au prezentat un grad foarte ridicat de diversitate: de la necesitatea contracararii campaniilor negative, referitoare la romii din Romania prezenti in Italia, pana la modalitatile pro-active prin care marile companii ar putea sustine campanii realiste de branding prin simpla sponsorizare inteligenta a initiativelor ONG viabile si ale tinerilor, natural preocupati de situatia precara a Romaniei ca imagine de tara si ca destinatie turistica "in deriva" .



In privinta identitatii semiotice, in cazul cristalizarii unui brand autohton viabil, majoritatatea intrebarilor s-au focalizat pe climatul de relationare sociala si simbolica pe care o marca il poate intretine si anima si, de asemenea, pe componenta de mentalizare potentiala si dezirabila - adica pe ceea ce noi cautam sa valorizam prin accesarea unui anumit brand, mai mult sau mai putin eteric ori material-palpabil.

(Re-)branduirea Romaniei a fost pozitionata ca problema si in functie de proliferarea/inflatia de branduri ale companiilor straine performante care opereaza in Romania, dar propunerea/recomandarea facuta in cadrul conferintei a fost ca acestea - prin noi stimulente legislative si bugetare prevazute de lege, gen cea a sponsorizarii - sa fie indemnate sa isi asume mult mai asiduu si mai consecvent opera de responsabilitate corporativa in favoarea promovarii brandului Romania.

Drept concluzie partiala, cursul discutiilor a acreditat ideea conform careia, in cazul Romaniei - intrucat este necesar sa fie reparate traume si rupturi de imagine serioase din trecut - se adecveaza mai degraba o campanie de re-branding recoagulant, entuziasmant, energizant, pozitivizant, polarizat sintetic pe intersectia subtila intre radacinile culturale culte majore ale romanitatii, pe de o parte si, pe de alta parte, unicitatea devastatoare a peisajelor edenice pe care Romania le detine inca si le poate oricand exploata simbolic, in mod persuasiv. Invitatul din partea Casei Europei a sugerat participantilor sa isi utilizeze la maxim resursele imaginativ-creative pentru a formula un set de directii tematice pe care factorii de raspundere ca si companiile internationale mari sa le ia obligatoriu in calcul, spre a contribui astfel decisiv la o schimbarea relevanta de mentalitate.

Scoala de vara continua timp de doua saptamani la Bucuresti, iar organizatorii spera ca prin tema comuna pe care o vor realiza sa determine o amelioarare a mentalitatii celor care decid in mod curent asupra soartei romanilor.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
nrpwurfvtn
Introduceti mesajul ...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar