|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 23-10-2008 |
Sansele relansarii brandului turistic prin accesarea fondurilor UE
Alte stiri la aceasta categorie
In calitate de partener de cooperare in domeniul sprijinirii accesarii Fondurilor Europene in domeniul turismului si serviciilor complementare de catre sectorul IMM, cel asociativ ONG si de catre institutiile publice din Romania, Fundatia Eurolink-House of Europe (infiintata in martie 1997) informeaza ca Reprezentantul pentru Europa central si de est al Grupului de consultanta Detente Consultants - Paris (www.detente.fr), Jamil Benabdallah, a sustinut la Forumul de Bune Practici in Turism al ANAT cu sprijinul Programului GTZ al Guvernului Republicii Federale Germania (Romexpo, 22 octombrie 2008) o prezentare asupra Creearii sau Refacerii Brandului de tara/regiune ca destinatie turistica, ilustrata prin elocvente studii de caz din diverse state unde compania franceza de consultanta a realizat sau pus in practica strategii de acest gen.
Fundatia mentionata a organizat anterior, cu sprijinul Misiunii Economice si Comerciale a Frantei si Camerei Romano-Franceze de Comert, Industrie si Agricultura, o ampla conferinta-dezbatere pe marginea necesitatii Lansarii unei noi viziuni asupra dezvoltarii turismului romanesc, in contextul oportunitatii accesarii Fondurilor UE (CCIR, 9 iulie 2008) care s-a finalizat cu un document de pozitie si un set de recomandari si solicitari in atentia autoritatilor competente care continua sa astepte o urgenta solutionare.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|