transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 05-12-2024 4.7393 lei 4.977 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-04-2007

Tomi Marele Dulce, ketchup de 1kg pentru segmentul Horeca

Tomi Marele Dulce, ketchup de 1kg pentru segmentul Horeca
 Alte stiri la aceasta categorie

Orkla Foods Romania (OFR) aduce pe piata ketchupul Tomi Marele Dulce, in flacon de 1kg. "Anul 2007 este anul inovatiei si al lansarilor la Orkla Foods Romania. Dupa relansarea marcii Wiesana, urmeaza produse noi in categoria ketchup - atat ca ambalaj, cat si ca retete – aceasta categorie cunoscand cea mai dinamica dezvoltare in ultimii ani", a declarat Aliz Kosza, director general executiv OFR. "Iar lansarile de produse nu se opresc aici".

OFR detine peste 50% din piata de ketchup, iar Tomi este lider de piata cu peste 44% cota valorica. "Tomi Marele Dulce se adreseaza segmentului Horeca, dar si consumatorilor in grup: familie, prieteni etc. Noul produs reprezinta cel mai bine vandut sortiment de ketchup din Romania", a afirmat Ioana Moga, director de marketing Orkla Foods Romania. "Ne propunem ca in 2007, Tomi 1kg sa contribuie cu peste 10% la cresterea vanzarilor din aceasta categorie".

Orkla Foods Romania este membra a Grupul Orkla, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia, cu venituri de 7 miliarde euro in 2006 si care activeaza in domeniile bunurilor de consum de marca, materialelor speciale, chimiei si investitiilor financiare.

Divizia de produse alimentare a Grupului Orkla detine unitati de productie in 14 tari.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar