Orkla Foods Romania (OFR) aduce pe piata ketchupul Tomi Marele Dulce, in flacon de 1kg. "Anul 2007 este anul inovatiei si al lansarilor la Orkla Foods Romania. Dupa relansarea marcii Wiesana, urmeaza produse noi in categoria ketchup - atat ca ambalaj, cat si ca retete – aceasta categorie cunoscand cea mai dinamica dezvoltare in ultimii ani", a declarat Aliz Kosza, director general executiv OFR. "Iar lansarile de produse nu se opresc aici".
OFR detine peste 50% din piata de ketchup, iar Tomi este lider de piata cu peste 44% cota valorica. "Tomi Marele Dulce se adreseaza segmentului Horeca, dar si consumatorilor in grup: familie, prieteni etc. Noul produs reprezinta cel mai bine vandut sortiment de ketchup din Romania", a afirmat Ioana Moga, director de marketing Orkla Foods Romania. "Ne propunem ca in 2007, Tomi 1kg sa contribuie cu peste 10% la cresterea vanzarilor din aceasta categorie".
Orkla Foods Romania este membra a Grupul Orkla, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia, cu venituri de 7 miliarde euro in 2006 si care activeaza in domeniile bunurilor de consum de marca, materialelor speciale, chimiei si investitiilor financiare.
Divizia de produse alimentare a Grupului Orkla detine unitati de productie in 14 tari.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.