Centrul expozitional Veronafiere din Verona, Italia, a fost si anul acesta gazda celei mai mari expozitii mondiale de vinuri si bauturi alcoolice, desfasurata în perioada 29 martie - 2 aprilie 2007. Eveniment de marca recunoscut la nivel international, Vinitaly s-a aflat anul acesta la a 41-a editie si a reunit peste 4200 de companii, pe o suprafata totala de aproape 80 mii mp.
Asa cum si-a obisnuit vizitatorii de-alungul editiilor precedente, Vinitaly ofera solutii complete pentru afaceri de succes, concentrandu-se pe toate aspectele operatorilor din domeniu, fie ei producatori, importatori, distribuitori, tehnicieni, jurnalisti, specialisti sau lideri de opinie.
Astfel, pe lânga evenimentele traditionale si degustarile care au loc în fiecare an, Vinitaly a propus la aceasta editie o serie de evenimente inovative, menite sa îi implice pe participantii autohtoni si nu numai: Tasting Ex...press, în cadrul caruia diverse reviste de profil prezinta numeroase sortimente de vin; Taste and Dream, unde sunt etalate vinuri renumite din Italia; Trendy today-Big tomorrow, manifestare pentru companii care investesc în viitorul sectorului; Taste Italy, prezentarea vinurilor de pe "Lista dei Buoni 2006" catre 5000 de jurnalisti straini si potentiali cumparatori.
La toate acestea s-a adaugat o serie de conferinte de presa si meetinguri, pe teme diverse printre care "Vinurile internationale în Italia: import, distributie si consum", "Consumul vinului italian în SUA", "Vinul organic: calitate si realitatea din piata, în asteptarea standardelor UE" sau "Piata vinului în viitor: comparatie între comert si operatori".
Pe lânga evenimentele destinate vinului, la Vinitaly au fost organizate si expozitii de echipamente si tehnologii, SOL – expozitia internationala a producatorilor si distribuitorilor de ulei de masline extra-virgin; Enolitech, instrumentul international de promovare a vinului si uleiului, destinat tuturor jucatorilor din piata care doresc sa obtina informatii si sa achizitioneze noi aplicatii si tehnologii, sa discute si sa analizeze ofertele disponibile.
Totalizând mai mult de 150.000 vizitatori si 38.000 de operatori internationali, Vinitaly reprezinta un sistem de promovare complet integrat, destinat atât vinurilor si producatorilor italieni cât si celor de peste hotare, anul acesta cifra vizitatorilor fiind cu 4% mai mare decât în 2006 si cu 15 procente în crestere, în ceea ce îi priveste pe operatorii internationali veniti din peste 100 de tari ale lumii.
Articol bazat pe un material furnizat de revista HRB Expert.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.