Conturat pe taramuri autohtone, Wu Xing se remarca ca fiind una dintre cele mai cunoscute si indragite marci de toti cei care iubesc si cauta gustul exotic al preparatelor chinezesti. Marca Wu Xing se contureaza pe piata romaneasca incepand cu august 1999 in Bucuresti, prin deschiderea unui prim restaurant traditional chinezesc cu livrare exclusiv la domiciliu, iar acum este disponibila, ca afacere, si in franciza, conform datelor receptionate de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"De-a lungul timpului, Wu Xing isi fidelizeaza clientii prin calitatea produselor sale si promptitudinea livrarii, personalul profesionist angajat dedicandu-se satisfacerii celor mai exigente cerinte ale clientilor sai. La acestea se adauga un alt avantaj - numarul mare de comenzi zilnice, toate facand din marca Wu Xing LIDER pe piata romaneasca in domeniul sau de activitate".
"Pentru a-si mentine pozitia dobandita de piata, dar mai ales pentru a intari increderea clientilor in calitatea produselor si siguranta procesului de preparare a acestora, CSC Exim ’92, societatea detinatoare a brandului a implementat si certificat, inca din 2005, sistemele de management al calitatii si siguranta alimentelor ISO si HACCP".
In prezent, societatea detine 3 unitati de productie in Bucuresti, amenajate si dotate potrivit celor mai exigente standarde, are peste 90 de angajati si dispune de un parc de 30 masini pentru livrarea produselor in toate colturile Capitalei si in zonele limitrofe. In decursul celor 7 ani de la aparitia pe piata a marcii WU XING, cifra de afaceri a societatii a crescut progresiv, atingand nivelul de peste 800.000 Euro in 2005, respectiv cca 1.250.000 Euro in 2006.
Reteaua de unitati Wu Xing livreaza exclusiv la domiciliu preparate cu specific chinezesc, produse potrivit unor retete originale si folosind ingrediente specifice importate din China.
Produsele sunt livrate clientilor in ambalaje specifice chinezesti, ale caror caracteristici respecta atat cerintele reglementate de legislatia romaneasca si comunitara, cat si specificul produselor (temperaturi inalte).
Ulterior studiului atent asupra solicitarilor clientilor sai, CSC Exim ’92 isi contureaza propria strategie de dezvoltare, luand decizia pentru anul 2007 asupra implementarii planurilor de expansiune nationala a marcii WU XING si prin sistemul de franciza. Franciza WU XING propune viitorilor parteneri un sistem complet de realizare a procesului tehnologic alimentar si de administrare optima a afacerii, cu o investitie accesibila, de aprox. 70.000 euro, necesara pentru amenajarea, dotarea si functionarea unei unitati de preparare si livrare la domiciliu produse alimentare cu specific chinezesc.
Investitia totala initiala include taxa de intrare in reteaua de franciza, de 10.000 Euro, precum si alte consturi de start-up relevante precum: amenajarea locatiei, dotare spatiu (mobilier), achizitie masini livrare si aprovizionare, achizitie echipamente, garantii pentru utilaje si dotari accesorii (acestea din urma fiind furnizate in regim de inchiriere de catre francizor).
Contractul de franciza incheiat pe o durata de 5 ani prevede si redevente, francizatul platind francizorului Wu Xing o taxa de 5% din cifra de afaceri lunara, taxa care - pentru primul an de activitate - nu va fi mai mica de 1.000 Euro. Detalii despre concept pot fi obtinute gratuit de la CHR Consulting, persoana de contact Raluca Stanciu, adresa de e-mail raluca @ francize.ro.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.