eMAG Marketplace a înregistrat o crestere importantă, atingând în luna februarie pragul de 1.000 de magazine partenere. Oferta eMAG contine în prezent 13.000 de branduri si 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă si gradină, mobilă si cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole de sportive.
eMAG este, astfel, destinatia de informare si cumpărături online preferată de români si cel mai mare mall din România, cu un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decât traficul cumulat, într-o lună, al celor mai mari 10 mall-uri din România.
„eMAG a devenit un centru comercial în care am oferit posibilitatea altor retaileri să vândă către clienti, prin platforma Marketplace. Este o directie principală de crestere pentru noi si are efecte pe două planuri: diversifică experienta de cumpărare pentru clienti care găsesc la eMAG aproape orice si dezvoltă piata de ecommerce din România atât ca volum, cât si prin standarde înalte de servicii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
„Fie că vorbim despre producători sau afaceri antreprenoriale, Marketplace este cel mai simplu si rapid mod prin care orice business îsi poate promova online produsele către cea mai mare comunitate de shopping din România. Mai mult, prin Marketplace, orice afacere îsi poate extinde modelul de business de la B2B la B2C”, adaugă Florin Filote director eMAG Marketplace.
Clientii pot achizitiona din Marketplace o gamă largă de produse, atât de la companii românesti, cât si internationale.
Printre brandurile autohtone se regăsesc F64 (magazin dedicat pasionatilor de fotografie), Mobexpert (lider pe piata de mobilier din România), Cărturesti (concept store de carte si produse de papetărie), Otter (încăltăminte premium), Optiplaza (retea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane si accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope si instalatii GPL) sau Fares (remedii naturiste). Portofoliul Marketplace de branduri internationale cuprinde companii precum Franke, Gorenje si Miele (electrocasnice si accesorii pentru baie si bucătărie), Marionnaud (lant de parfumerii), Hervis Sports (îmbrăcăminte si echipament sportiv), Giant (biciclete) sau Meli Melo (bijuterii si accesorii fashion).
În prezent, comenzile realizate de clienti pentru partenerii din Marketplace reprezintă 25% din vânzările generate de platforma eMAG. În următorii cinci ani, magazinele partenere vor genera peste jumătate din valoarea comenzilor cumulate ale eMAG.
În 2015, investitiile în eMAG în Marketplace au depăsit 2 milioane de euro si s-au concentrat pe achizitia de hardware si dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. În fiecare lună, echipa Marketplace analizează potentiali parteneri, urmând ca aproximativ 85% dintre acestia să îsi listeze produsele. În medie, 100 de noi parteneri vin pe eMAG în fiecare lună.
Construită asemenea unui mall, platforma Marketplace oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să îsi stabilească singur conditiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar si preturile, atât timp cât asigură clientilor aceleasi standarde de calitate cu care s-au obisnuit la eMAG.
Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pietei de comert online din România si a devenit un lider regional, cu prezentă în Bulgaria, Ungaria si Polonia. De 15 ani investeste constant în servicii care ajută clientii să salveze timp si bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă crestere atât prin oferta proprie, cât si prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta si comanda orice, de oriunde. Clientii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finantare în rate prin eCredit, aplicatia de mobil si „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant prin swipe.
.