transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-03-2016

Allianz-Tiriac in anul 2015 - primii pasi importanti in directia digitalizarii

Allianz-Tiriac in anul 2015 - primii pasi importanti in directia digitalizarii
 Alte stiri la aceasta categorie

In anul 2015, digitalizarea proceselor companiei, de la cele de vânzare, până la procesele de solutionare a daunelor a reprezentat o directie prioritară pentru Allianz-Tiriac, obiectivul final al companiei fiind acela de a deveni cât mai transparenti si accesibili pentru client, atât în procesul de vânzare, cât si la solutionarea daunelor.

”Digitalizarea este o tendintă care se manifestă tot mai pregnant la nivel mondial, dar si în România, iar clientii asteaptă de la noi produse si servicii din ce în ce mai accesibile si rapide. Anul 2015 a fost pentru Allianz-Tiriac un an în care am făcut primii pasi importanti în directia digitalizării: am lansat aplicatia Allianz-Tiriac pentru mobil; a fost implementată optiunea de evaluare on-line a calitătii serviciilor de solutionare a daunelor; multe dintre operatiunile de back-office au fost automatizate si optimizate”, explică Remi Vrignaud, Director General al Allianz-Tiriac Asigurări. 

După numai două luni de la lansarea solutiei digitale ce invită clientii Casco si tertii păgubiti RCA să ofere feedback-ul lor în privinta serviciilor de solutionare a daunelor, rata de răspuns s-a situat la aproximativ 35%. Au fost centralizate circa 1.300 de evaluări din partea clientilor, fiind consemnat un grad de satisfactie superior, de 94%: în medie, clientii au acordat nota 9,3 pentru solutia tehnică, respectiv în privinta timpului de asteptare si 9,6 în evaluarea atitudinii inspectorului constatator (foarte aproape de nota maximă 10).

Rezultatele financiare reflectă calitatea oferită clientilor

Allianz-Tiriac Asigurări a obtinut rezultate solide în 2015, atât veniturile cât si profitul înregistrând cresteri consistente pe întreg parcursul anului. Trimestrul IV a fost cel de-al 10-lea trimestru consecutiv de crestere a afacerilor companiei. În ultimele 3 luni ale anului trecut, subscrierile totale au depăsit 286 mil. lei, consemnând un avans de 9,6% comparativ cu acelasi interval din 2014.



La nivel anualizat, primele brute subscrise totale (din activităti de asigurări generale si de viată, cumulat) au depăsit un miliard de lei (1.062 mil. lei) în 2015, marcând o crestere de peste 7 procente fată de anul anterior (991 mil. lei). Ponderile celor două segmente principale în totalul veniturilor au rămas, practic, neschimbate: 90% asigurări generale, respectiv 10% asigurări de viată.

„Această evolutie pozitivă reflectă consolidarea ciclului de crestere pe care s-au înscris afacerile Allianz-Tiriac în ultimii 3 ani, tendintă care, la rândul său, evidentiază orientarea unui număr din ce în ce mai mare de clienti către calitate, către sigurantă si stabilitate. Cu o rată de solvabilitate de 153%, conform noilor reglementări privind solvabilitatea (Solvency II), suntem extrem de bine pregătiti să oferim cele mai solide si credibile garantii privind respectarea promisiunilor pe care le facem clientilor“, a declarat Remi Vrignaud.  

Cresterea veniturilor totale din prime a fost sustinută, în principal, de evolutia segmentului asigurărilor generale, care a înregistrat un avans de 7,5% comparativ cu anul 2014, până la valoarea de 952,9 mil. lei.

Veniturile din vânzările de polite de asigurări de viată au înregistrat, la rândul lor, o crestere de 4,9% până la o valoare de 109,2 mil. lei.

Pentru întreg portofoliul de asigurări generale, nivelul despăgubirilor efectiv plătite în anul 2015 se ridică la peste 446 mil. lei, în crestere fată de nivelul anului anterior cu 7,3%. În plus, la sfârsitul anului 2015, obligatiile de plată ale companiei înregistrate sub formă de rezerve de daune aferente riscurilor întâmplate, acoperite prin polite de asigurări generale, se ridicau la 101 mil. lei.

Cele mai mari valori ale indemnizatiilor plătite în anul 2015 se referă la daune morale si vătămări corporale, respectiv la daune ale proprietătilor persoanelor juridice. Pe segmentul auto, Allianz-Tiriac a achitat în anul 2015 peste 1,3 mil. lei în contul unei polite RCA emise de companie, ca urmare a unui accident produs în România soldat cu vătămări corporale si peste 3,2 milioane lei pentru un accident auto întamplat în străinătate (Carte Verde).

Pe segmentul asigurărilor de bunuri si proprietăti, statisticile realizate la nivelul portofoliului Allianz-Tiriac arată că, desi mai putin frecvente, incendiile produc pagube de valori semnificative. În anul 2015, cea mai mare despăgubire achitată unei persoane juridice pentru o polită de asigurare property s-a ridicat la peste 800.000 lei, ca urmare a producerii riscului de incendiu. Pe de altă parte, în privinta asigurărilor de locuinte, programele dezvoltate de Allianz-Tiriac pentru acordarea de despăgubiri rapide în cazul daunelor cu valoare sub 2.000 lei, sunt tot mai apreciate de clienti. Aproximativ 40% din totalul dosarelor de daune la locuinte au fost solutionate în anul 2015 prin procedura de daune rapide, durata medie de solutionare a acestora fiind de sub 5 zile lucrătoare. 

”Rezultatele înregistrate în 2015 arată că suntem pe drumul cel bun în ceea ce priveste demersurile pe care le-am făcut pentru a oferi standarde superioare de calitate clientilor nostri în termeni de produse si servicii. Am investit sume consistente în software si infrastructura IT si vom continua să alocăm resurse importante pentru a deveni mai accesibili clientilor si pentru a le oferi experiente pozitive în toate zonele de interactiune cu compania noastră”, a conchis Vrignaud.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar