|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 06-07-2015 |
Campania Deutsche Telekom Conectam oamenii oriunde in Europa, lansata si in Romania
Alte stiri la aceasta categorie
Telekom Romania a lansat o campanie media sub motto-ul „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“. Astfel, România se alătură altor 11 tări în care Deutsche Telekom derulează o campanie pan-europeană integrată, menită să comunice atât strategia Grupului de a deveni liderul pietei de telecomunicatii în Europa, cât si strategia locală a Telekom de a deveni operatorul integrat numărul unu din România.
„Până în 2018, ne dorim să devenim furnizorul de telecomunicatii numărul unu din Europa. Pentru asta, investim în tehnologii moderne si o infrastructură transfrontalieră în Europa. Împreună cu alte companii nationale, ne străduim să oferim clientilor nostri servicii de cea mai bună calitate si să captăm în mod eficient sinergiile de business” a spus Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom. „Grupul intentionează să investească mai mult de 6 miliarde de Euro în extinderea retelelor europene până în 2018, finalizarea migrării către all-IP si să ofere si mai multe produse transfrontaliere în cloud”, a adăugat Claudia Nemat.
„România, a treia piată pentru Deutche Telekom Europa (după Germania si Polonia) din punct de vedere al populatiei, este unul dintre contributorii cei mai relevanti pentru obiectivele Grupului. Strategia noastră este pe deplin aliniată cu cea a Deutsche Telekom: să fim operatorul integrat de comunicatii preferat al românilor, furnizând servicii si produse fiabile si de cea mai înaltă calitate si stimulând convergenta fix-mobil. În 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea retelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat si transformat într-unul nou, modern, precum FTTH” a spus Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.
Tehnologiile conectează oameni, companii si piete peste granite
Prin această campanie media internatională, Grupul Deutsche Telekom doreste să sublinieze că tehnologia este un „pod” care aduce împreună oameni, companii si piete. Elementul vizual central este „T”-ul Magenta. Fiecare tară în care Telekom este prezent este reprezentată de o clădire simbol si de un pod important, în care un „T”-ul este încorporat grafic. România este reprezentată de Ateneul Român si Podul Anghel Saligny.
Celelalte simboluri arhitecturale sunt Castelul Praga (Republica Cehă), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piata Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croatia), Podul Charles din Republica Cehă (Praga), Podul Europabrücke în Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanturi din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) si Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind clădiri celebre si atractii turistice prin animatii complexe generate de computer.
Campania a fost lansată în luna mai, în Germania, si câteva zile mai târziu, în Macedonia si Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Olanda, Austria, Slovacia, România si Albania fiind desfăsurate în lunile iunie si iulie .
Campania „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“ a fost lansată în toate tările printr-un spot de 45 de secunde pe posturile de televiziune si vizualuri în print. Campania va fi derulată în paralel si online si pe social media, precum si prin evenimente. Microsite-ul campaniei integrează toate creatiile din cele 12 tări, precum si informatii despre strategia Deutsche Telekom pentru Europa.
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piată, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clientilor persoane fizice, cât si clientilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiază astfel de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet fix de până la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivităti – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întăreste pozitia Telekom Romania de lider în furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor.
Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de tări si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Ameeil
Paul,According to Eric:To accommodate high dneamd for the Focus last year, two separate sources of flash memory components were required during manufacturing. Focus models are identical in all other ways.Most Focus owners are receiving our updates. But some customers with handsets containing the alternative memory component aren’t. We’re now working closely with Samsung and AT&T to test and deliver an update for this group. As soon as I have more specifics, I’ll let you know.Does this relate to the v1.3 and v1.4 hardware revisions? I am running the v1.3 Focus, had Walshied but reversed it, and still don\'t have the 7392 update annouced to me yet. Is this what you are seeing too?
|
Florin
Bani acum, simplu si convenabil! Acum ai ocazia foarte reala de a castiga bani foarte repede, cu putina ambitie si bunavointa. Sistemul este bine pus la punct si este simplu pentru toti! Fa acum primul pas si cere urgent detalii mai multe la adresa mea de email: florin_33_2006@yahoo.com
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|