GfK îsi consolidează pozitia pe piata online, prin lansarea unei solutii de monitorizare a preturilor în acest mediu. Din punct de vedere al preturilor, competitia a devenit mai acerbă ca niciodată datorită consumatorilor care compară din ce în ce mai mult preturile retailerilor în mediul online atunci când doresc să achizitioneze un produs.
Prin urmare, producătorii si retailerii care operează în acest mediu extrem de dinamic trebuie să ia deciziile privind stabilirea preturilor cu o viteză si o frecventă din ce în ce mai mare.
Noua solutie GfK Online Pricing Intelligence, care monitorizează preturile online, ajută atât producătorii cât si retailerii să înteleagă mai bine dinamica pietei si le usurează procesul de luare a deciziilor, oferindu-le un avantaj competitiv clar. În plus, îmbinarea acestor date cu cele provenite din alte studii GfK, cum ar fi informatiile despre vânzările efectiv realizate, naste perspective noi si valoroase pentru clienti.
“Urmărim preturile a mii de produse de la cei mai mari retaileri online, în fiecare zi. Instrumentul pe care îl folosim ne arată modul în care preturile se schimbă, cât de mult, cât de des, păstrând de asemenea un istoric al acestor informatii”, spune Julien Zidaru, Business Manager GfK România.
Datele obtinute cu ajutorul solutiei GfK Online Pricing Intelligence ajută retailerii să îsi evalueze performanta legată de strategia de pret în mai multe categorii. Aceste date pot fi de asemenea legate direct de sistemele de management al preturilor folosite de respectivul retailer, ceea ce permite ca modificările de pret să se facă automat pe baza criteriilor stabilite de acesta.
Acest lucru înseamnă că strategia de pret se poate adapta în cel mai rapid mod posibil la actiunile în continuă schimbare ale competitorilor.
În egală măsură, informatiile oferite de GfK Online Pricing Intelligence îi ajută pe producători să înteleagă mai bine si să monitorizeze pozitia propriilor produse, dar si pe cele ale competitorilor din piată.
La nivel global, în urmă cu un an, GfK a achizitionat compania Cogenta, lider de piată în monitorizarea preturilor online. Aceasta colectează date despre peste 8 milioane de produse, în mai bine de 20 de tări. Fondată în 2006, compania are sediul in Windsor, Marea Britanie, si lucrează pentru retaileri si producători din intreaga lume. În acest moment, Cogenta este pe deplin integrată în GfK.
Prezentă pe piata locală din 1992, GfK România este, de peste 14 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piată, cu o cifră de afaceri de 16,2 milioane euro în 2014. Activitătile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices si Consumer Experiences.
GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informatii relevante despre piată si despre consumatori si care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experti în cercetarea de piată îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experientă GfK în stiinta datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de tări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri actionabile, care să permită clientilor săi să-si îmbunătătească avantajul competitiv si să îmbogătească experientele si alegerile consumatorilor. .