Juriul Internetics 2015 reuneste 22 de specialisti în marketing online si este condus de Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia.
Pentru prima oară în istoria festivalului, membrii juriului selectati au avut ocazia de a-si invita omologii străini din departamentele europene de marketing să jurizeze împreună lucrările înscrise în competitie si să cunoască, cu această ocazie, piata si agentiile de digital din România.
Astfel, juriul noii editii este format din: Alin Zăinescu - Co Founder Lovelty, Andreea Munteanu - Brand Manager ABSOLUT Pernod Ricard România, Andrei Lăscut – Senior Brand Builder, Bogdan Savonea – CEO The Pole, Ciprian Postelnicu - Head of Media Department Telekom Group România alături de Gerhard Louw - Senior Manager International Media Deutsche Telekom AG, Corina Iordache - Digital Marketer Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Crina Tenovici - Head of Data and b2b Communication Orange România, Florin Pravai - Agency&Youtube Lead Google România alături de Iwona Piwek - Branding Solutions and Innovations Lead CEE&GR Google, Iuliana Nedelcu - Senior Marketing Activation Manager My Coke The Coca-Cola Company, Laura Barbu - Brand & Marketing Communication Director Vodafone România, Marilena Bîrligă - Senior Marketing Manager Provident Financial, Monica Eftimie - Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Paul România alături de Monica Pool - Marketing Director KFC Central & Eastern Europe, Radu Acsinia - Social Media Executive Samsung Electronics European HQ, Ruxandra Mocanu - Marketing Manager South Eastern Europe DISCOVERY NETWORKS CEEMEA alături de Stephen Royle - Creative Director DISCOVERY NETWORKS CEEMEA, Sergiu Gruită - South East Europe Media Leader Procter&Gamble, Simona Hâncu - Marketing Manager Romania, Hungary, Moldova HTC CEE, Valentina Vesler - Director de Comunicare & PR Valvis Holding si Victor Kapra - Independent Online Consultant and Freelancer Journalist.
Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.
Competitia este deschisă agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor. Lucrările pot fi înscrise în competitie până pe 21 octombrie 2015, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro.
Începând de anul trecut, participantii au la dispozitie 7 categorii mari de concurs, care sunt împărtite la rândul lor în mai multe sectiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience si Interactive Campaigns.
Pentru mai multe informatii despre structura competitiei si despre juriul de anul acesta, puteti accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Festivalul este sustinut de Grolsch, Absolut, HTC si United Media.
Fondat si organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri si tool-uri de promovare online si încurajarea creativitătii si a strategiei. Internetics a
apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Initiază si organizează evenimente de 17 ani si aduce împreună antreprenorii, profesionistii si publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în tară, creste si diversifică audienta atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agentiilor si manufacturilor, promovează antreprenorii si profesionistii creativi pe plan national si international. .