Vodafone Romania deschide un nou Centru de Relatii cu Clientii, in Craiova, si creeaza locuri de munca pentru peste 100 de tineri, studenti si proaspat absolventi, pana la sfarsitul lunii ianuarie, 2016.
“Investim in permanenta in a oferi o experienta superioara a serviciilor de relatii cu clientii, iar deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastra de regionalizare, pentru a fi mai aproape de toti utilizatorii nostri si mai usor accesibili. Mai mult decat atat, investim in perfectionarea tinerilor care lucreaza deja alaturi de noi in Craiova si ne dorim sa dublam numarul membrilor echipei, pana la sfarsitul lunii ianuarie, anul viitor”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone Romania.
In prezent, aproximativ 50 de tineri lucreaza deja in centrul nou deschis si beneficiaza de numeroase programe de pregatire si dezvoltare a competentelor, iar numarul acestora se va dubla pana la data de 31 ianuarie 2016.
Ca un prim pas, noii angajati vor raspunde solicitarilor abonatilor persoane fizice, iar ulterior, aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde.
Pentru extinderea echipei Centrului De Relatii cu Clientii din Craiova, Vodafone Romania va recruta tineri cu foarte bune abilitati de comunicare, lucru pe calculator si asimilare a informatiilor. Toti noii angajati vor beneficia de pregatire amanuntita, intr-un program de pana la patru saptamani.
Pentru mai multe informatii despre pozitiile disponibile in cadrul noului centru de relatii cu clientii, puteti accesa www.vodafone.ro/cariere.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc.
, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone are divizii in 26 de tari, 55 de retele partenere in intreaga lume si operatiuni de broadband fix in 17 tari. La 30 iunie 2015, Vodafone avea 449 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. .