Telekom Romania anuntă prioritătile strategice pentru anul 2016, care se vor concentra pe asigurarea celei mai bune experiente pentru clienti, prin tehnologii avansate, produse si servicii inovatoare si noi standarde în relatia cu clientii.
În 2016 Telekom Romania a planificat investitii de peste 180 milioane de euro, cea mai mare parte urmând să fie directionată spre dezvoltarea si extinderea retelelor, atât pentru tehnologiile fixe, cât si mobile. Compania va continua dezvoltarea dinamică a retelelor FTTH (fiber-to-the-home) si 3G/4G, care stau la baza serviciilor inovatoare, interactive si convergente, precum si a unui portofoliu complet si extins de servicii IT&C pentru segmentul business. Telekom Romania va extinde cu peste 30% acoperirea retelei bazate pe fibră optică, având ca obiectiv atingerea a 2 milioane de gospodării până la sfârsitul anului 2016. Pe segmentul serviciilor mobile, Telekom Romania va continua eforturile de modernizare, extindere si optimizare a retelelor 3G/4G, pentru a oferi clientilor o experientă superioară în utilizarea serviciilor de broadband mobil.
„Prioritatea noastră în 2016, ca furnizor de top de servicii integrate, este să ne consolidăm oferta unică pe acest segment. Vom continua să ne diferentiem pe piată prin si mai multă valoare oferită clientilor nostri si prin cea mai bună experientă pentru acestia, în toate interactiunile cu Telekom, indiferent de canalul folosit. Excelenta în relatia cu clientii este cuvântul cheie pentru noi începând din 2016. Concret, aceasta se va traduce prin valoare adăugată pentru clientii nostri, constând într-un număr crescut de beneficii, servicii inovatoare, competitive si simplificate si initiative speciale, menite să le ofere experiente unice încă din prima zi petrecută alături de noi”, a afirmat Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.
Telekom Romania va lansa anul acesta mai multe initiative care vizează cu precădere excelenta în relatia cu clientii, pe lângă cele deja existente: serviciul prioritar de relatii cu clientii, initiativă lansată în luna mai 2015, care asigură cele mai rapide servicii de call center pentru clientii MagentaONE, care sunt preluati, în medie, în 10 secunde; profesionisti special pregătiti pentru magazine si centrele de contact, care oferă consultantă clientilor în alegerea celor mai bune servicii integrate fix-mobil, în functie de nevoile specifice de comunicare ale acestora; contactarea clientilor pentru a verifica instalarea corespunzătoare a serviciilor, asigurând astfel cel mai înalt nivel de calitate.
În ceea ce priveste oferta comercială, Telekom Romania va continua să se concentreze pe componentele strategice, care includ:
Un portofoliu îmbunătătit de servicii convergente fix-mobil, prin oferta MagentaONE, care oferă clientilor solutii simple, accesibile si valoare adăugată, atât pentru familii, cât si pentru afaceri;
Cea mai bună experientă TV pe toate tipurile de ecran, cu accent pe televiziunea interactivă (IPTV), cu functionalităti unice si cel mai mare număr de canale HD; continut sportiv de calitate si în exclusivitate, precum UEFA Champions League si UEFA Europe League; platforma Telekom TV Web & Mobile;
Un portofoliu extins pentru segmentul de business, care include singura ofertă convergentă cu componentă de cloud de pe piată, un portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT la cheie, servicii inovatoare de tip M2M si cloud, având ca scop cresterea competitivitătii afacerii. .