Desi toata lumea crede ca urasc cumparaturile si ca vad shopping-ul doar ca pe o experienta functionala pe care vor sa o termine cat mai repede, barbatii sunt un target important in comunicarea comerciala a brand-urilor. Si, chiar daca nu le place, chiar si ei ajung in fata rafturilor.
Pentru a afla in detaliu care sunt particularitatile consumatorului de sex masculin din Romania, SMARK KnowHow organizeaza pe 12 si 13 septembrie 2013 prima editie a conferintei Marketing for Men – primul eveniment din Romania dedicat exclusiv targetului masculin.
"Pentru a acoperi cat mai divers aceasta tema, invitam specialistii in marketing, research si publicitate sa trimita propuneri de subiecte si prezentari pe adresa ioana @ IQads.ro pana la data de 28 august 2013", spun organizatorii evenimentului.
Cele mai interesante propuneri trimise vor fi introduse in programul conferintei Marketing for Men 2013. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare dintre urmatoarele teme:
- Portretul consumatorului barbat din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;
- Felul in care se raporteaza barbatii la cumparaturi;
- Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;
- Influenceri, ambasadori de brand, celebrity endorsement si product placement in comunicarea cu target-ul masculin;
- Influenta asupra deciziei de cumparare si gestionarea bugetului gospodariei;
- Abordari ale diferitelor taget-uri masculine: adolescenti / business men / tatici / gameri;
- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes – cu focus pe industriile de FMCG (categoria bere), auto si IT.
Propunerile de noi subiecte sunt incurajate in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.
.