transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-11-2013

1 iaurt pe zi, sanatatea ti-o mentii - campanie educationala lansata de Danone

1 iaurt pe zi, sanatatea ti-o mentii - campanie educationala lansata de Danone

Danone, cel mai mare producător român de iaurturi, lansează campania educațională “1 iaurt pe zi, sănătatea ți-o menții”, având ca obiectiv informarea românilor cu privire la importanța iaurtului ca parte a unei alimentații zilnice echilibrate. Campania a fost lansată în cadrul unui eveniment la care au participat Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Preşedinte de Onoare al Federaţiei Române de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice, reprezentanți ai mass-media și social media.

Campania “1 iaurt pe zi” se va derula în perioada noiembrie 2013 - decembrie 2014 și are în vedere acțiuni de informare a publicului general prin intermediul TV, presă scrisă și online, dar și social media, care să încurajeze consumatorii să facă alegerile cele mai potrivite pentru a-și menține starea de sănătate. Campania mai include cursuri de nutriție pentru tineri și copii, fiind bine cunoscut faptul că obiceiurile bune se deprind la vârste tinere. Prima etapă a campaniei presupune ca cei care consumă iaurt să-și împărtășească poveștile personale în aplicația online dedicată, aceștia având posibilitatea de a ajunge chiar ambasadorii campaniei pro-iaurt derulată de Danone.

Prin această inițiativă, Danone își propune să reamintească importanța unui stil de viață echilibrat și principalele beneficii ale consumului zilnic de iaurt, în contextul în care tot mai mulți români se confruntă cu probleme de sănătate provocate sau favorizate de alimentația nesănătoasă și lipsa de mișcare. Obezitatea, bolile cardiovasculare și diabetul sunt afecțiunile care trebuie adresate cu maximă prioritate conform unui studiu despre starea de sănătate a românilor realizat de Danone [Vezi mai multe date despre starea de sănătate].

Opinia generală a respondenților care au participat la studiul realizat de Danone este că aceste probleme de sănătate sunt generate de stilul de viață, preponderent sedentar și de o dietă dezechilibrată.

  În plus, 9 din 10 respondenți cred că românii mănâncă nesănătos, potrivit studiului „Obiceiuri de consum alimentar” realizat de Institutul Român pentru Evaluare și Strategie în 2013.  Una dintre soluțiile la îndemână, care poate fi introdusă cu ușurință și fără costuri semnificative în dieta zilnică a românilor, este consumul zilnic de iaurt. Iaurtul, la fel ca laptele din care este făcut, conține proteine valoroase și calciu, alături de alte minerale și vitamine necesare pentru creștere și sănătate de-a lungul întregii vieți. [Vezi mai multe despre beneficiile iaurtului]
În ciuda multiplelor beneficii ale iaurtului, studiile realizate recent arată că România este pe ultima poziție la nivel european, din punct de vedere al consumului de iaurt. Conform statisticilor, un român consumă în medie 1 produs lactat proaspăt pe săptămână, față de francezi – 5 produse pe săptămână, bulgari – 3 produse pe săptămână și polonezi – 2 produse pe săptămână.

Datele privind starea de sănătate, corelate cu cel mai scăzut consum de iaurt și lactate proaspete din România, au determinat Danone să lanseze o campanie de informare și educare pe termen lung despre beneficiile pe care le poate aduce consumul zilnic de iaurt. Aceasta se concentrează în primul rând pe consumul de iaurt, dar amintește și alte principii simple ce stau la baza unor deprinderi alimentare corecte, prin care se poate îmbunătați calitatea vieții.

 „Stilul nostru de viaţă și alimentația sunt unele dintre principalele cauze ale obezităţii, bolilor cardiovasculare şi diabetului. Pentru o alimentaţie echilibrată trebuie să consumăm 2-3 produse lactate în fiecare zi.  Iaurtul contribuie la asigurarea unui aport optim de calciu, potasiu, fosfor, zinc, proteine şi fermenţi lactici activi și are puține calorii. Beneficiile nutriționale ale iaurtului recomandă acest produs ca pe o soluție simplă și la îndemână, mai ales în condițiile stilului de viață contemporan.

Ca medic, ma găsesc tot mai des în fața unor cazuri de patologii grave, care au la origine desconsiderarea nevoilor reale, de bază, ale organismului. Cu toate provocările aduse de schimbarea stilului nostru de viață din ultimii ani, alimentația corectă ajunge să fie o condiție pentru menținerea sănătații. Trebuie să învățăm să-i acordăm acest nou rol, central, în viața noastră. Alegerea este la noi. Noi hotărâm ce și cât e bine să mâncăm, iar datoria mea ca medic este să explic, să îndrum, să corectez, să susțin obiceiuri alimentare sănătoase. Iar un astfel de obicei este cel de a consuma zilnic iaurt, aliment la fel de valoros pentru sănătate cum sunt și fructele sau legumele. Iaurtul este și un factor de re-echilibrare a dietei,  în raport cu excesul de grăsimi şi glucide din alte categorii de alimente”, susține Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Preşedintele de Onoare al Federaţiei Române de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice, prezent la lansarea campaniei „1 iaurt pe zi”.
 
„De aproape 100 de ani, misiunea asumată de Danone este aceea de a aduce sănătate prin alimente unui numar cât mai mare de oameni. Campania ”1 iaurt pe zi, sănătatea ți-o menții”, pe care o lansăm la nivel național, are rolul de a educa românii în privința importanței unei alimentații sănătoase și echilibrate, evidențiind multiplele beneficii oferite de consumul zilnic de iaurt. Danone face un prim pas important prin campania „1 iaurt pe zi”, dar pentru a creşte impactul acestei misiuni invităm alături de noi și alți producători români de lactate, retaileri, instituții guvernamentale, pentru că împreună să aducem sănătatea prin alimentație echilibrată mai aproape de cât mai mulți români”, declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar