transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 21-01-2025 4.8238 lei 4.9765 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-07-2013

23 Communication Ideas semneaza campania de relansare a companiei Carpatina

23 Communication Ideas semneaza campania de relansare a companiei Carpatina

Odată cu adăugarea producătorului de apă minerală în portofoliul său de clienți, 23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a companiei Carpatina. Debutând luna aceasta, campania de comunicare introduce o serie de spoturi dintre care “Minutul de sănătate” și “Telenovela”.

Despre începutul colaborării dintre 23 și echipa Carpatina, Laurențiu Semeniuc a declarat că: “Am fost plăcut impresionat, ba chiar șocat de normalitatea acestui brief. Nu trebuie să vorbim despre calitățile apei? Despre izvorul din care este colectată? Nu trebuie să spunem despre ceea ce fac toate apele? Nu spunem că ține de sete și că te răcorește vara? Nimic despre proprietățile chimice, nitriți, echilibru, calciu și magneziu? Ei bine, nu. Am primit un brief frumos și generos, care are în centru consumatorul, nu produsul”.
 
Noul concept de comunicare se aliniază valorilor brandului Carpatina și este menit să evidențieze calitatea acestuia de a vorbi despre oameni și mai puțin despre produsul său, punând în centrul discursului nevoia oamenilor de a-și păstra spiritul tânăr. Spoturile TV gândite sub platforma Carpatina TV fac parte dintr-un plan mai amplu de comunicare a brandului Carpatina, care va include, de asemenea, promovare în mediul online și prin SMS. Campania începută recent pe TV va continua pe parcursul anului cu alte execuții, sub forma unor emisiuni în cadrul platformei Carpatina TV.

“Mă întâlnesc cu primul brand de apă care nu vorbește despre apă, ci vorbește despre oameni. A WHO brand, not a WHAT brand.

Și mai precis despre oamenii de vârstă mijlocie, alergați și presați din toate părțile de responsabilități: familie, copil, job și credite la bancă. O perioadă în care, chiar dacă viața nu mai e ca în prima tinerețe, spiritul tânăr nu ar avea de ce să nu rămână blocat la 20 de ani și să te ajute să te simți ca atare. Carpatina vorbește oamenilor despre spiritul celei mai frumoase vârste, pe care ar trebui să-l păstram intact cât de mult putem. Bogăția de insight-uri specifice vârstei ne-au dus la o listă impresionantă de subiecte, asemeni unei grile TV, care acoperă toate nevoile audienței sale prin emisiuni diferite. De aici și Carpatina TV. Un post de televiziune fictiv, care abordează într-o cheie amuzantă, temele serioase ale vârstei mijlocii.” a adăugat Laurențiu Semeniuc, Partener 23.

23 Communication Ideas este primul shop de idei, condus de Bogdan Naumovici, menit a răspunde problemelor de business ale clienților prin soluții de comunicare preponderent neconvenționale.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
awesome link building
bm6tej Thanks a lot for the blog article.Thanks Again. Cool.
only for 5 dollars
oEp052 Great, thanks for sharing this article.Thanks Again. Keep writing.
the best seo service
1JP5OF Very good blog article.Thanks Again. Will read on...
Ujala
viorelsfEste evident că SRSFF-ul este o piesă imrontaptă een SF-ul rome2nesc, un jalon deja trasat een istoria autohtonă a genului. N-ar trebui să fac eu bilanţul celor trei ani pentru că nu-i cunosc eendeaproape, dar voi enumera ce2teva realizări.Părţile pozitive:cen cei trei ani, asociaţia cu nume avocalic a relansat ideea de cenaclu, făce2nd din el o manifestare modernă, a editat ce2teva antologii solide şi o colecţie esenţială de reeditare a operelor clasice rome2neşti, are o revistă virtuală care oglindeşte mişcarea SF internaţională, dar mai ales cea din blocul estic al Europei, ceea ce mi se pare cu totul remarcabil. Concursurile lansate de asociaţie sunt o altă bilă albă, generatoare de emulaţii creative. Are o bună reprezentare la manifestările europene din ultimii ani. Membrii asociaţiei sunt een general personalităţi cunoscute din fandom, cu activitate susţinută een domeniu.Părţile negative:Părerea mea este că va fi necesară o restructurare internă a asociaţiei. Văzută din exterior, pare necoagulată. Am aşteptat cam o săptăme2nă pentru a vedea reacţia celorlalţi la acest anunţ. Am constatat că niciun membru din conducere nu a făcut un bilanţ notabil ai acestor trei ani, că niciun membru nu a postat măcar un La Mulţi Ani! (nu mai vorbesc de aniversările membrilor asociaţiei care par să treacă complet ignorate de ceilalţi).E interesant ce spune Eugen een acest articol, e pentru prima oară ce2nd văd nişte obiective clare, pentru că, dacă veţi căuta la rubrica Manifest (al asociaţiei), veţi eente2lni doar o dulce poezie.Mi-ar fi plăcut de asemenea să fi eente2lnit măcar periodic een acestă revistă semnătura membrilor organizaţiei. Unii sunt chiar foarte activi, dar een alte spaţii virtuale.Nu mi le luaţi ca pe reproşuri, sunt doar observaţii personale ce urmăresc ameliorarea activităţii SRSFF-ului. Dacă mi-ar fi fost indiferent, nu le-aş fi semnalat.cenchei cu ceea ce, een opinia mea, ar fi trebuit să facă toţi cei ce apreciază şi urmăresc activitatea asociaţiei şi această revistă, să urez SRSFF un sincer La Mulţi Ani! , cu realizări şi evenimente de excepţie, een beneficiul tuturor celor care suntem fani ai genului SF.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar