transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-09-2024 4.4657 lei 4.9746 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-08-2013

ADfel, eveniment de branded entertainment, anunta editia a noua: 11 17 august 2014, la Fabrica

ADfel, eveniment de branded entertainment, anunta editia a noua: 11  17 august 2014, la Fabrica

Tocmai s-a incheiat cea mai plina de neconventional saptamana din Romania: ADfel, evenimentul IQads la care brandurile ofera publicului o iesire spectaculoasa in oras. Singurul eveniment de branded entertainment a adus la Fabrica 50 de idei, oferite de 11 branduri si 20 de organizatii culturale, educationale, ecologice si sociale.

Si pentru ca de opt ani stim ca neconventionalul presupune pregatiri minutioase, vrem sa acordam timpul maxim posibil brandurilor, agentiilor si organizatiilor care vor sa atraga publicul prin idei spectaculoase, la ADfel 2014. Asa ca anuntam de pe acum urmatoarea editie de ADfel, care se va desfasura in saptamana 11 – 17 august 2014, tot la terasa Fabrica.

Prin intermediul happening-urilor si al executiilor creative, brandurile vor intampina participantii cu noi experiente neconventionale, desfasurate fie online sau offline cu continuare la eveniment, fie presarate direct in diversele spatii din Fabrica - de la terasa, pub si club, pana la sala de biliard sau skatepark indoor, care vor deveni toate prilejuri de manifestari de brand.

Asa ca invitam departamentele de marketing ale clientilor, agentiile care gandesc neconventional pentru brandurile de care se ocupa si organizatiile care vor sa-si transmita neconventional mesajele sa-si treaca in agenda cele 7 zile in care publicitatea se intampla altfel si sa inceapa pregatirile pentru activari spectaculoase in cadrul platformei de neconventional de la ADfel 2014.

Pentru ca nu e niciodata prea devreme pentru idei destepte, incepem sa primim de pe acum propunerile, la adresa marin@IQads.ro pentru brandurile comerciale (in atentia lui Marin Preda, Business Developer IQads) si la adresa monica@IQads.ro pentru organizatiile nonprofit (in atentia Monicai Dudau, Business Developer IQads).



Editia a noua va debuta cu Zilele Culturale, de luni pana miercuri la ADfel. Ca de fiecare data, organizatiile culturale, educationale, ecologice si sociale vor avea la dispozitie platforma ADfel pentru a-si prezenta neconventional mesajele si felul in care incearca sa faca lumea mai buna. Iar pe intreaga durata a evenimentului, expozitia ADfel Galleries va reuni cele mai premiate lucrari neconventionale din intrega lume. In joia ADfel 2014, consumatorii vor vedea cele mai frumoase sau enervante reclame parodiate in cadrul competitiei Grand Spoof. Tot pe parcursul intregii saptamani, participantii vor fi intampinati de activari neconventionale din partea brandurilor comerciale.

Organizatiile a caror activitate se incadreaza in zonele culturale, sociale, educationale sau ecologice si vor sa participe la ADfel trebuie sa ne prezinte o descriere a lor si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari neconventionale in cadrul evenimentului, urmand ca cele mai interesante dintre ele sa fie selectate si incluse in programul Zilelor Culturale.

In cadrul celor opt editii precedente au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale. Cea mai recenta editie ADfel a avut loc intre 12 si 18 august 2013, aratandu-le participantilor cum brandurile pot sa transforme o seara obisnuita la terasa intr-una exceptionala, prin cele 50 de idei implementate. Brandurile participante la ADfel 2013 au fost: BestJobs, Ciuc Premium, Dero, Desperados, La Festa 3 in 1, Opel, Orange, Petrom, Tomi, TUC, Wizz Air. Agentiile care au creat si implementat activarile brandurilor au fost: Arsenoaiei & Matasel (pentru TUC, creatie), DDB Romania (pentru Wizz Air, creatie si implementare), G2 Romania (pentru Opel ADAM, creatie si implementare), Leo Burnett (pentru Petrom, creatie si implementare), Lowe & Partners (pentru La Festa 3 in 1, creatie si implementare), Mercury360 (pentru Dero, implementare), Pella Events (pentru TUC, implementare), Publicis (pentru Orange, creatie si implementare). IQads a contribuit la serviciile de creatie pentru Ciuc Premium si Desperados.

Iar organizatiile culturale si sociale care si-au prezentat neconventional mesajele la ADfel 2013 au fost: Asociatia Tinerilor Exploratori Polari din Romania, Ateliere fara Frontiere, Atelierul de Panza, Booktopia, Business Organization for Students, Compulsive Drawer, Creative Arts, Delivering Life, Free Miorita, Greenpeace, Harap Alb Continua, Improvizatie.ro, Incubator107, Pete de Cerneala, PRIME, Revista de Povestiri, Team Work, UNICEF, VIP si World Vision.

ADfel e un eveniment IQads, organizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.
 

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Adonis
Tudor Galos a comentat: Agențiile media nu au de ce să se ple2ngă. cen orice sttoecaie normală genul acesta de discount-uri sunt transparente pe2nă la client care ȘTIE ce2t plătește fee sau consultanță către agenție. Și așa este fair. Din păcate măgăria și mizeria vine din foame. Foame care să arate clienților că „uite ce comisioane mici avem noi”. Sau clienți care aveau purchasing manageri care alegeau oferta de media cea mai „ieftină” dpdv fee/consultanță. Și atunci dă-i și ascunde nene een discount profitul.Mai e cale lungă pe2nă la o normalizare a situației și pe2nă la a face clienții să eențeleagă că eftin nu eenseamnă bun. De asemenea, faptul că a apărut OG-ul ăsta nu eenseamnă deocamdată absolut nimic. Fără normele detaliate de aplicare nu creează dece2t un cadru de șantaje reciproce een piață (vom vedea niște golăneli maxime). 4 1
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar