In cadrul celei de-a opta editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads, are loc ADfel Galleries, expozitia cu cele mai bune lucrari neconventionale realizate in 2012 sau in 2013, in toata lumea. Pe parcursul intregii saptamani, participantii vor putea vedea exemple de campanii necoventionale care au reusit sa atraga atentia publicului.
In ultimii doi ani, expozitia a reunit o serie de studii de caz ale unora dintre cele mai premiate campanii neconventionale, la festivaluri precum Golden Drum, New York Festivals, Clio Awards, Epica Awards, Eurobest, Golden Hammer sau London International Awards.
Agentiile locale care doresc sa se inscrie cu propriile studii de caz isi pot exprima intentia la adresa ADfel @ IQads.ro, pana pe 29 iulie (ora 23:59). E-mailul trebuie sa contina informatii legate de formatul lucrarilor, plus un link pentru descarcarea lor (in cazul in care este vorba de mai mult de 5MB). Nu exista un numar maxim de lucrari care pot fi inscrise.
Formatul case-urilor este urmatorul: A3 (297 mm x 420 mm, cu 5 mm bleed), 300 dpi, CMYK, format TIFF. In plus fata de lucrari, agentiile trebuie sa trimita numele brandului si al lucrarii, plus echipa care a lucrat pentru respectiva campanie.
Descrierile studiilor de caz trebuie sa fie in limba engleza alaturi de imagini din campaniile propuse de agentii pentru expozitie..