transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-06-2015

Alba Iulia, primul oras din Romania care lanseaza un kit complet de instrumente de promovare turistica

Alba Iulia, primul oras din Romania care lanseaza un kit complet de instrumente de promovare turistica

Dupa primul brand turistic de oras din Romania, lansat in 2010, si primul manual profesional de brand, lansat anul acesta, Alba Iulia se remarca, tot la nivel national, prin primul “welcome pack”. Este vorba despre un set complet de materiale informative care va intampina turistii interesati sa includa orasul pe harta destinatiilor preferate. ”Daca in luna martie a acestui an a fost lansat oficial blogul de turism al orasului in limba romana, www.viziteazaalbaiulia.ro, luna aceasta s-a mizat, in continuare, pe dezvoltarea mediului online, un instrument eficient de crestere a notorietatii orasului la nivel national si international. Alaturi de initiativele offline, aceasta abordare este menita sa le ofere turistilor care vor sa descopere Orasul Marii Unirii un kit complet de informatii mai mult decat utile”, precizeaza reprezentantii municipalitatii din Alba Iulia.

Materialele informative, parte dintr-un concept unitar: “Visit Alba Iulia”

In conditiile in care multe orase din Romania au un site in limba engleza, dar nu si o aplicatie de mobil, ori au o brosura insa le lipseste un blog oficial de turism, Alba Iulia dovedeste, inca o data, ca este cu un pas inainte. VisitAlbaIulia.com devine un instrument util adresat strainilor care vor sosi in „Cealalta Capitala”. Cu o interfata interactiva, site-ul cuprinde categoria “Top 5”, ce include informatii pentru mai multe segmente de turisti, de la cei traditionali, pana la iubitorii de sport sau cei care prefera activitatile de familie. Nu lipsesc nici detaliile despre mijloacele de transport, inclusiv aeroporturile din apropiere, ori facilitatile de cazare inregistrate pe Booking.com si TripAdvisor.

Utilizatorii vor putea identifica foarte simplu punctele de interes, serviciile, produsele sau evenimentele organizate la nivelul destinatiei alese. Potentialul turistic din Alba Iulia va fi promovat, de asemenea, prin intermediul retelelor de socializare la adresele facebook.com/visitalbaiulia si Twitter @visitalbaiulia

Aplicatia de mobil “Visit Alba Iulia”, disponibila pe telefoane si tablete

Pentru turistii aflati deja in oras, municipalitatea a dezvoltat aplicatia de mobil “Visit Alba Iulia”, disponibila pe telefoane si tablete Android si iOS, un instrument util pentru identificarea punctelor de interes dar si de orientare prin GPS. De asemenea, aplicatia poate fi accesata si din cele doua infochioscuri aflate la Sala Unirii si Muzeul Principia.

Din aceasta luna, apare primul ghid turistic al orasului, in limbile engleza si romana

Tot din aceasta luna, la Alba Iulia va putea fi consultat primul ghid turistic al orasului, in limbile romana si engleza, precum si o brosura cu calendarul tuturor evenimentelor organizate pe parcursul anului de catre Primaria Alba Iulia si partenerii acesteia. Din continutul brosurii, turistii se mai pot pune la curent cu principalele obiective turistice din oras, restaurante, cafenele si datele de contact a peste 80 de unitati de prestari servicii din domeniul turistic, financiar ori transport, precum si cateva obiective istorice si geografice din intreg judetul. In viitorul apropiat, Alba Iulia va mai beneficia si de o mini brosura de buzunar in limba engleza, dar si de o harta personalizata. Un sistem de marcare a obiectivelor importante, cu steaguri si placute informative in limba engleza, sunt de asemenea instrumente care, in curand, vor fi disponibile in oras.

Mircea Hava: “La Alba Iulia, numarul turistilor romani si straini este in crestere. Continuam investitiile in promovarea orasului”

„Decizia de a investi, constant, in instrumente de promovare online si offline se datoreaza numarului mare de turisti care isi indreapta, tot mai mult, atentia catre Alba Iulia. Am avut oaspeti inclusiv din China, Thailanda, Nigeria sau Arabia Saudita, lucru care ne arata ca suntem pe drumul cel bun. Alba Iulia si-a inceput calatoria ca “destinatie turistica” imediat dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Intregul Centru Istoric al orasului a fost refacut, Cetatea orasului a fost restaurata, dar ne-am indreptat atentia si inspre zonele perimetrale, sau obiectivele care au devenit astazi referentiale, precum Parcul Dendrologic sau pista de biciclete Mamut, unica in Romania. Anual, noi evenimente atrag la Alba Iulia zeci de mii de oameni, motiv pentru care suntem decisi sa investim permanent in promovarea orasului si in atragerea de turisti”, a declarat primarul Mircea Hava.

Oras al Marii Uniri a Romanilor si Cealalta Capitala a Romaniei, Alba Iulia si-a inceput calatoria ca “destinatie turistica” imediat dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Intregul Centru Istoric al orasului a fost refacut, cetatea orasului a fost renovata din fonduri europene, iar anual noi evenimente si spatii comerciale populeaza aceasta zona. Investitiile de pana acum in renovarea celei mai mari cetati de tip vauban din Romania si in transformarea orasului Alba Iulia au totalizat 150 milioane de euro, bani proveniti din fonduri europene nerambursabile, si au echivalat cu 2.500 euro pe cap de locuitor al orasului, 1.500 de noi locuri de munca create in ultimii sapte ani si o rata a somajului de sub 4%. Mai multe informatii despre Alba Iulia turistica sunt disponibile pe site-ul ViziteazaAlbaIulia.ro.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Xiomara
Helen from United Kingdom, September 9, 2012 at 12:24 PM We had a great holiday at Apartments Alba this August. Our apamtrent was clean and comfortable with a good view of the lake from our balcony. You are close to restaurants and the best ice cream parlour, Scaligeri my husband even found Tutti Fruit ice cream there. The pool is fairly new with plently of chairs and some shade if you want it, and our children thoroughly enjoyed themselves and made friends too. Mr Rossi was easy to deal with both via email and on the phone. It\'s an ideal location for travelling as well. We visited Venice, Verona and Mantova. Overall, a great place in a wonderful setting and we will visit again.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar