SKOL, marca de bere din portofoliul companiei URBB (United Romanian Breweries Bereprod), a lansat promotia nationala "Berea 100% iti da premii adevarate!", ce propune o modalitate speciala de acordare a majoritatii premiilor, acestea aflandu-se chiar in interiorul ambalajului sticlelor SKOL de 2L.
Astfel, in perioada 8 iulie – 8 septembrie 2013 Skol isi rasplateste consumatorii cu premii constand in 10 masini DACIA LOGAN LAUREATE si 75.000 de bancnote reale in valoare de 5, 10 si 50 lei. Bancnotele vor putea fi ridicate instant de catre castigatori, chiar de sub capacul ambalajului PET de 2L.
Simplu si atractiv, fara tragere la sorti, mecanismul unic de acordare a premiilor, la doar un capac distanta, este o inovatie pentru piata berii din Romania, ce apartine marcii Skol.
De curand, Skol a renuntat la malai si a trecut in randul berilor care respecta intru totul reteta traditionala - o schimbare ce aduce cu sine multiple avantaje competitive in segmentul sau de piata. Odata cu noua formula ce ii ofera cosumatorului gustul berii adevarate, Skol cu 100% malt ii ofera acestuia si premii adevarate, printr-un mecanism unic pe piata si propriu marcii.
Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte de Marketing al URBB
Promotia nationala se desfasoara sub umbrela campaniei de imagine “100% malt”, care a marcat de curand, sub sloganul “Mai bere nu se poate!”, lansarea SKOL 100%, avand doar ingredientele retetei autentice de bere: malt, hamei, apa si drojdie.
Noua formula fara malai, ingredient ce nu face parte din reteta traditionala de fabricare a berii, confera o puternica savoare de bere, aroma veritabila si o spuma consistenta.
SKOL cu 100% malt este filtrata la temperaturi controlate sub zero grade, proces care ii atribuie produsului puritate si prospetime.
Promotia SKOL “Berea 100% iti da premii adevarate” beneficiaza de comunicare ATL si in-store..