Strategia de media propusă si implementată de BPN România pentru campania ZIZIN #dacupace a fost recompensată cu medalia de bronz la editia 2015 a The Internationalist Awards for Innovation in Media, New York. Este al doilea an consecutiv în care BPN România este prezentă pe podiumul festivalului care premiază anual cele mai inovatoare campanii de media realizate la nivel global analizând strategiile si rezultatele propuse de companii de media din întreaga lume.
„Bronzul obtinut în cadrul The Internationalist Awards for Innovation in Media, New York, nu face decât să confirme faptul că drumul ales pentru brandul ZIZIN, în urmă cu un an, a fost unul de bun augur. Am primit cu bucurie recunoasterea meritelor campaniei media „ZIZIN dă cu pace”, mai ales că, aceasta a obtinut evaluarea pozitivă a unei comisii de talie mondială. Această distinctie ne oferă multă încredere pentru următoarele noastre campanii media si ne dorim să revenim cu proiecte cel putin la fel de curajoase. Le multumim agentiilor BPN România si Lowe & Partners pentru implicare si sustinere.”, spune Laura Lazăr, CEO, Apemin ZIZIN.
“Suntem foarte mândri să vedem că ZIZIN si BPN au fost premiate la una din cele mai importante competitii de inovatie în media din lume. Acest premiu reprezintă o binemeritată recompensă pentru echipa BPN care a lucrat la acest proiect si o nouă dovadă a faptului că filozofia BPN, conceptul de Radical CommonSense aduce rezultate pozitive, atât pentru agentie dar si pentru clienti ”, a declarat Ileana Tomescu, Managing Partner, BPN România.
Dezvoltată de BPN si Lowe&Partners, #dacupace este prima campanie de imagine realizată de ZIZIN, acesta având drept obiectiv diferentierea brandului, într-un mod creativ si original, în fata consumatorilor, într-o piată aglomerată si vocală, cea a apelor minerale.
Din echipa ZIZIN au făcut parte: Erhard Lorenz (Marketing Director), Georgiana Bogdan (Marketing&PR Specialist) si Mihai Pârvulescu (Marketing Assistant).
Echipa BPN care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea campaniei a fost alcătuită din Bogdan Mincu (Senior Media Integrator), Diana Oancea (Performance Media Specialist), Valentina Chirică (Media Planner) si Iuliana Nechifor (Researcher).
Creatia campaniei este semnată de Lowe&Partners.
BPN este cea mai nouă agentie media a IPG Mediabrands. BPN este o agentie în continuă evolutie, ce previzionează, identifică si se adaptează celor mai noi trenduri si tehnologii. BPN crede în Radical Common Sense. În prezent, BPN are birouri în 21 tări, inclusiv US, si lucreaza cu peste 250 de clienti din intreaga lume.
Agentia este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Lowe & Partners, Golin, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One..