transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-06-2025 4.3478 lei 5.0263 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-12-2013

Brands & Bears implementeaza campania Persil Gel in galeriile comerciale din Bucuresti

Brands & Bears implementeaza campania Persil Gel in galeriile comerciale din Bucuresti

La inceputul lunii noiembrie 2013, Persil a lansat prima campanie de comunicare in care isi asociaza imaginea cu o celebritate locala, Iuliana Tudor imagine emblematica a postului national de televiziune si gazda emisiunii "O data-n viata".

In cadrul acestei campanii, Brands&Bears a fost aleasa sa creeze si sa implementeze actiunile out of store.

Activarile s-au desfasurat pe parcursul weekend-urilor 15-17 noiembrie in Baneasa Shopping City si 22-24 noiembrie in Afi Palace Cotroceni, iar obiectivele principale au fost atat de a intari relatia dintre consumatorii Persil si brand, cat si de a prezenta avantajele detergentului lichid ca un nou mod de spalare catre non consumatori.

Ideea creativa propusa de Brands & Bears a vizat doua directii: activitati interactive cu consumatorul si sampling.

Astfel, evenimentul principal a recreat atmosfera unui concurs TV, moderat chiar de endorser-ul campaniei, Iuliana Tudor. Concursul ’Campionul Curateniei Perfecte’ si-a propus sa faciliteze experienta consumatorilor cu brand-ul intr-un mod inedit, acestia primind informatiile legate de produs intr-un mod interactiv, astfel incat sa fie cat mai usor de retinut. Mai mult, vizitatorii puteau ramane cu o amintire placuta a vizitei lor - o poza alaturi de imaginea Iulianei Tudor.

Activitatile de sampling au intregit experienta consumatorilor cu produsul intr-un mod la fel de inedit. Target-ul principal au fost persoanele care isi  achizitionau haine din galeria comerciala, carora le era inmanata o mostra de Persil Gel – cea mai moderna forma de spalare – impreuna cu un leaflet continand informatii relevante pentru spalarea eficienta a hainelor.


 
Echipa Henkel implicata in proiect este formata din: Diana Pasoi – Senior Brand Manager Laundry & Home Care, Laura Ionita - Assistant Brand Manager Laundry & Home Care.
 
Echipa Brands & Bears: Andrei Galeata – Art Director, Gabi Coman – Copywriter, Cristian Bufinschi – Creative Director, Camelia Moroianu – Account Executive, Maria Chiribau – BTL & Production Manager, Claudia Mihai – Client Service Director.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar