Succesul PepsiCo la Effie continua si in 2013, prin castigarea a doua trofee in cadrul celui mai important festival al industriei de publicitate locale. La gala EFFIE desfasurata pe 10 iunie 2013, in categoria Bauturi Non-Alcoolice, compania a obtinut un trofeu Gold pentru campania ”Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi”, pentru brandul Pepsi si unul Silver pentru campania ”Chef de Viata” a brandului Prigat, ambele implementate alaturi de agentiile Graffiti BBDO, Xplain si Mediacom. Premiile Effie recompenseaza anual cele mai eficiente campanii de publicitate, prin prisma celor mai semnificative realizari: rezultatele in piata, si confirma increderea si aprecierea consumatorilor fata de brandurile castigatoare.
„Anul acesta am atins o noua performanta: Pepsi a castigat Gold Effie pentru al doilea an consecutiv, iar Prigat a obtinut Silver Effie, ambele in categoria Bauturi Non-Alcoolice (cea mai competitiva), contribuind la consolidarea rezultatelor memorabile de anul trecut. Pasiunea echipei de a restabili Pepsi ca prima cola din Romania face ca „Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi” sa devina un manifest de brand, care, vara de vara, ii aduce impreuna pe romani printr-un puternic atasament emotional, in timp ce repozitionarea Prigat confirma valorile acestui brand intr-o piata fragmentata, volatila si competitiva”, a declarat Calin Clej, Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania.
In 2012, PepsiCo a primit trofeul cel mare al competitiei, Grand Effie, pentru campania „Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi”, implementata pentru Pepsi de agentia Graffiti BBDO.
Cea de-a zecea editie Romanian EFFIE Awards a reunit 115 inscrieri, semnate de 29 de companii. Competitia include 28 de categorii, iar juriul este format din 50 de experti in domeniul marketing si comunicare..