După ce Burda International a achizitionat toate activitătile Sanoma Hearst România, compania îsi schimbă denumirea legală în Burda Media Bucuresti, cu efect din 7 martie 2014. Sandrin Apostoloiu este noul administrator al companiei. El va continua, de asemenea, să conducă activitatea din Burda România, care va rămâne o entitate separată pentru moment.
"Prin Burda Media Bucuresti vom crea o companie media modernă si stabilă, care va fi bine pozitionată în exploatarea tuturor oportunitătilor de pe piata de publicatii si media on-line în România. Din pozitia de Group Advertising Director, Florentina Păuna-Laudă va propune clientilor de publicitate noi perspective pentru succes", spun reprezentantii companiei.
Branduri renumite precum: Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor si Sport, National Geographic, Beau Monde, Story sau Femeia îsi vor continua ascesiunea în preferintele publicului din România, sustin oficialii Burda.
Burda International GmbH este activă pe 20 de piete, publică în prezent peste 230 de reviste si oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher de marcă în Europa Centrala si de Est, cu o extindere rapidă si pe pietele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucrează pentru Burda International.
.