transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-10-2013

Calificarea Romaniei la CM 2014, asteptata cu sufletul la gura de catre... mediul economic

Calificarea Romaniei la CM 2014, asteptata cu sufletul la gura de catre... mediul economic

In curand, pe 15 si 19 noiembrie 2013, Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei va disputa doua partide de baraj pentru accesul la Campionatul Mondial de Fotbal 2014, programat in Brazilia in perioada 12 iunie - 13 iulie.

Dincolo de a fi un eveniment fotbalistic, Campionatul Mondial de Fotbal este un eveniment... economic. Un astfel de eveniment mondial care atrage atat de multi oameni (in special la TV si pe internet) este un prilej perfect pentru industria de marketing si publicitate. O vara cu fotbal inseamna pentru multe industrii cifre mai mari, vanzari mai mari.

Pentru mediul economic din Romania, o prezenta mult speranta la Campionatul Mondial de Fotbal 2014 va insemna mai mult interes al romanilor in cadrul acestui eveniment. Pe scurt, mai multi telespectatori, mai multi cititori de ziare, mai multi oameni care vor urmari zilnic meciul zilei la televizor.

Mai multa bere, mai multe seminte, mai multe vanzari in baruri si cluburi, mai multe vanzari in magazine de toate felurile (de la hipermarketuri la magazine mici), mai multe televizoare performante vandute. In general, consum mai mare. Toata lumea va avea de castigat de pe urma activarii de consumatori, mai ales intr-o perioada in care majoritatea retailerilor se plang de inghetul consumului.



Nici industria de pariuri sportive nu va sta departe de jocurile economice: biletele zilei vor fi la mare cautare, partidele jucate de Romania vor atrage un numar record de pariori in agentiile clasice de pariuri, dar si pe internet. Fara indoiala, va fi aglomeratie, atat fizic in mediul offline, cat si pe serverele site-urilor dedicate.

Astfel, la partidele de baraj programate pe 15 si 19 noiembrie 2013 nu vor sta cu sufletul la gura doar pasionatii de fotbal, ci si cei din mediul economic. Multe companii din Romania vor afla, la finalul zilei de 19 noiembrie 2013, cat de bine le va merge in anul 2014...

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar