transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-09-2013

Campania Divertiland, semnata de Frank Group, a atins o audienta totala de peste 3 milioane de consumatori

Campania Divertiland, semnata de Frank Group, a atins o audienta totala de peste 3 milioane de consumatori

Divertiland, cel mai mare parc de distracții din România, împreună cu partenerii săi de comunicare strategică de la Frank Group, a creat și implementat o campanie de marketing integrată, cu focus special pe București și pe zonele din apropiere. Campania s-a desfasurat în perioada martie – septembrie 2013 și a avut ca rezultat o audiență de peste 3 milioane de consumatori în toată țara.
 
Campania integrată de comunicare a Divertiland a reunit o serie de activități cu obiectivul de a construi brand awareness și de a atrage vizitatori/ a genera vânzări, prin marketing online, media tradiționale și media sociale, BTL și alte canale menite să creeze angajament din partea consumatorilor.

Agenția independentă de comunicare Frank Group, alături de Frank Digital (online & social media), Oxygen (PR), MSPS (trade marketing) și Skepsis (BTL & evenimente speciale), au creat împreună cu clientul strategia de marketing a parcului, poziționarea, dezvoltarea produsului, activitățile de vânzare și comunicare.
 
Principalele rezultate ale campaniei de promovare Divertiland, derulată pe 6 luni, includ:

• Peste 2,5 milioane consumatori atinși prin canale media tradiționale, precum reclame TV, radio, print și outdoor (în București și zonele apropiate) – media buying realizat de OMD. Puteți viziona reclamele TV aici.

• Peste 320.000 vizitatori unici au fost atrași pe www.divertiland.ro prin marketing online targetat  – dezvoltare și management online realizate de Frank Digital.



• Pagina oficială de Facebook a Divertiland a ajuns la peste 100.000 de fani, cu o rată de engagement care depășește 34% (versus media industriei care este de 3-4%) – strategia și prezența în social media realizate de departamentul de social media al Frank Digital.

• Peste 160 de materiale de PR la posturile naționale de televiziune, radio, în presa scrisă și online despre Divertiland, în urma planului activ de PR creat și implementat de Oxygen.

• Peste 200.000 de consumatori la care s-a ajuns prin marketing direct, cu ajutorul Divertilanderilor – o echipă dedicată de specialiști instruiți în trade marketing, care au fost prezenți în mall-uri, parcuri și campusuri studențești, unde au promovat parcul prin implicarea oamenilor în jocuri și alte activări amuzante – management realizat de MSPS.

• Parcul a fost de asemenea promovat în social media cu ajutorul bloggerilor, informațiile ajungând la peste 70.000 de cititori.

• Evenimentele speciale și tematice organizate în timpul vârfului de sezon la Divertiland s-au bucurat de o audiență de peste 15.000 de persoane.

• Peste 100.000 de clienți, dintre care 60% familii, au vizitat parcul în primul său an de operațiuni și s-au bucurat de atracțiile unice ale Divertiland, precum cele 22 de tobogane, un lazy river de 1 km, plajele cu nisip, singura piscină cu valuri din București, zona de joacă pentru copii, școala de surfing și activtățile distractive.

• Peste 100 de copii instituționalizați de la mai multe orfelinate au fost găzduiți de Divertiland de-a lungul verii, ca parte a campaniei de CSR „Un val pentru un zâmbet”, realizată în parteneriat cu organizația non-profit SOS Vietile Copiilor – proiect dezvoltat și gestionat de echipa Oxygen.
 
„Campania de marketing și strategia de poziționare și comunicare implementate împreună cu partenerul nostru strategic de comunicare, Frank Group, au generat nivelul dorit de conștientizare în rândul consumatorilor țintă și au poziționat Divertiland ca destinație de top în entertainment-ul outdoor anul acesta. Vom continua activitățile și în restul anului, concentrându-ne pe alte atracții: o zonă de joacă pentru copii aflată în interior, un teren de paintball exterior și altele pe care le vom dezvălui în curând”, spune Alexis Paizis, Director General, Divertiland.
 
„Divertiland reprezintă o oportunitate unică de comunicare pe piața de entertainment, precum și o provocare interesantă atât pentru client, cât și pentru agenție.  Proiectul a presupus o perioadă specifică de implementare, cu termene scurte pentru luarea deciziilor și adaptarea strategiei, a produselor și ofertelor și totodată pentru poziționarea lor pe piață. Echipele implicate în acest proiect au făcut o treabă excelentă în ceea ce privește coordonarea și viteza de reacție, ceea ce a contribuit la rezultatele bune ale acestui sezon”, adaugă Irina Popescu, Manager de Marketing & Comunicare, Divertiland.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Niickoline
Hello Tim,thank so much for your appreciation. First of all I say that you shold own an anoalg reflex camera, you'll learn so much! I use both the Pentax K1000 and the Olympus OM-1, both are working the same good, they are both complete manual, you have just the light meter that is helping you.The only differences between the two is that the olympus has a switch to turn on the light meter and that it is more compact and of course lighter. After a bit of time the pentax is becoming havy and in the bag there isn't always place for that big piece so if you care about the size and the weight you have to consider it.Have fun with it!!Take care.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar