transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-03-2014

Campania Fii nebun de bun, lansata de Coca-Cola

Campania Fii nebun de bun, lansata de Coca-Cola

Pentru că peste tot în lume există oameni care fac lucruri bune, fără a cere nimic în schimb, dar si pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, Coca-Cola a pornit o miscare globală: campania „Fii nebun de bun”.

Initiativa lansată demonstrează cât este de simplu să fii unul dintre cei care transformă lumea într-un loc mai fericit. Ca parte din această miscare, Coca-Cola România a creat Radar for Good - prima platformă mobilă de voluntariat care functionează asemenea unui radar de fapte bune, accesibilă pe telefoanele smartphone.

Prin intermediul unei hărti interactive, poti urmări cazurile înregistrate în proximitatea ta, te poti implica în rezolvarea lor sau poti cere, la rândul tău, ajutor din partea celorlalti utilizatori. 
„Faptele simple, ideile frumoase si gesturile de bunătate sunt cele care cuceresc lumea si inspiră o schimbare. Gesturile mici ne fac, de fapt, mari. „Fii nebun de bun” este o campanie care se potriveste spiritului Coca-Cola. Ce-ar fi ca de astăzi să începem să răspândim fericirea? Hai să fim cu totii nebuni de buni!”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager – Coca-Cola România & Moldova.

În România, Alex Bobes este unul dintre cei care demonstrează cât este de simplu să aduci zâmbetul pe chipul celor din jur.

El este un nebun de bun care oferă curse gratis oamenilor care au nevoie de ajutor. „Dacă poti face lumea un loc mai bun, de ce să nu te implici? Este simplu sa ajuti si voi continua să o fac, promovând faptele de bunătate si exemplele pozitive!”, spune Alex Bobes. Mai multe despre cât de nebun de bun este Alex Bobes puteti afla aici: www.youtube.com/watch?v=kJtp9BYKpg4

Totodată, initiativa este sustinută si de CRIStaxi, companie de taximetrie care încurajează miscarea Coca-Cola si oferă curse gratuite clientilor săi.

Coca-Cola răspândeste povestile unor oameni obisnuiti care, prin faptele lor extraordinare, transformă lumea într-un loc mai bun. De la o femeie din Africa de Sud care plantează noaptea, în secret, copaci, la un biciclist care îi salută pe toti cei pe care îi întâlneste în drumul său, Coca-Cola demonstrează cât este de simplu să fii #nebundebun.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia si Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Având cea mai mare retea de distributie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de tări se bucură de băuturile companiei, consumul depăsind 1,9 miliarde de portii pe zi. 

În România, ca în toate tările în care îsi desfăsoară activitatea, Coca-Cola detine si functionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii si distributiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) si partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company în România).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
matzcrorkz
REnCPY Very good article post.Much thanks again. Awesome.
high quality backlinks
Y2bEOw Im grateful for the blog article.Thanks Again. Will read on...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar