Vara aceasta, Pepsi derulează campania integrată de brand Ia-ţi vara în cap, adresată tinerilor care visează la experienţe neaşteptate. În noua campanie, brandul lansează tinerilor invitaţia de a trăi o vară wow cu Pepsi.
Ia-ţi vara în cap va fi prezentă pe TV prin două execuții, Ia-ţi vara în cap şi Ia-ţi vara în cap cu Pepsi, difuzate pe principalele posturi naţionale, şi adaptată pentru outdoor - locaţii outdoor centrale şi cu targetare urbană de impact maxim în principalele oraşe, autobuze, backlit-uri şi mesh-uri.
Comunicarea ATL va fi completată prin componente online, atât prin site-ul Pepsi.ro, devenit Pepsi PULSE, cât și pe Facebook. Spotul TV Ia-ţi vara în cap captează emoţia verii, prin coloana sonoră Dincolo de cuvinte, hitul momentului, semnat de Smiley şi Alex Velea şi prin imaginile desprinse din viaţa de zi cu zi a tinerilor. Tinerii asociază cu Pepsi cultura pop muzicală a momentului, datorită parteneriatelor cu artiştii în vogă din România precum Smiley, Corina, Antonia, Inna, Alex Velea şi mai nou cu Tabăra de muzică, noul proiect muzical al lui Marius Moga. Partenerii Pepsi în această campanie sunt Roton și HAHAHA Production.
Campania include o componentă inovativă de PR și comunicare digitală.
Printr-o competiţie desfășurată pe pagina de Facebook, Pepsi porneşte în căutarea a trei grupuri de prieteni care pot să transforme o provocare într-o vară de neuitat. Timp de şapte zile, cele trei echipe care vor trece cu succes de etapele eliminatorii, pornesc într-un road trip prin România, doar cu Pepsi, la volanul unui Opel Mokka, primul SUV subcompact al unui producător german.
Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România dezvăluie conceptul din spatele campaniei: „Vara e sezonul vacanței, al experiențelor intense și al descoperirilor aventuroase, pe ritmurile muzicale ale momentului. Ştim că astfel de lucruri îşi doresc fanii Pepsi, de aceea vara aceasta îi provocăm pe tinerii români, printr-o campanie gândită şi realizată în România, să ia parte la o experiență inedită: să plece într-un road trip doar cu Pepsi. Prin aplicația de Facebook Ia-ţi vara în cap, căutăm 3 echipe de prieteni care sunt pregătiţi să-și testeze limitele și să vadă cum pot trăi o vară WOW alături de Pepsi. Le oferim tot ce au nevoie pentru road-trip – mașini Opel Mokka pentru 7 zile, corturi, camere de filmat și mult Pepsi. Nu trebuie decât să pornească la drum plini de curaj și pasiune, alături de prieteni. Întreaga aventura poate fi urmărită în platforma Pepsi Pulse și pe blogul www.varaincap.ro.”
Ia-ţi vara în cap este amplificată prin activarea promoţională Câştigă kilometri pentru chef de vară, lansată pe 15 iulie. Prin trageri la sorţi orare, zilnice şi săptămânale, Pepsi oferă o mulţime de premii speciale, care sunt pe lista de dorinţe a tinerilor din România: ediţia limitată de vară Pepsi Twist Lemon, încălțăminte sport Converse, corturi şi vacanţe în destinaţii de party week-end în România. Campania promoţională va fi comunicată pe TV şi la punctele de vânzare Pepsi. .