Campania „Ia-ți vara în cap” a ajuns la final. Antonia și Corina, artistele pop ale momentului în România, au întâmpinat cele trei echipe norocoase care au pornit la drum doar cu Pepsi la un super party. În atmosfera incendiară din Oxygen Club, cele două vedete au premiat echipa VIP a verii, PepC.
De la Sibiu până la Orșova, din Vatra Dornei până în Constanţa, cele trei echipe finaliste ale competiției „Ia-ți vara în cap” – PepC, PepsinoGen şi Ninja Summer - au străbătut România timp de 7 zile, reuşind să obțină tot ceea ce au avut nevoie doar cu Pepsi. Echipele au pornit în aventura verii pe 30 iulie, la volanul a trei SUV-uri Opel Mokka, cu portbagajul plin cu doze Pepsi. O săptămână au experimentat ce înseamnă o vară WOW cu Pepsi și au descoperit că pot obține orice cu Pepsi, de la mâncare și cazare, la brățări colorate, pitici de grădină, intrari la salina Turda, tubing, kiting, lecții de condus tractorul, transport cu bacul pe Dunăre sau tenis cu celebrul Tanțe Fleancu. Echipa PepC a adunat cel mai mare punctaj în concurs, realizând cele mai multe tranzacţii cu Pepsi, fiind urmată de echipa PepsinoGen şi Ninja Summer.
„În această săptămână de aventuri intense şi experienţe inedite, am avut o reconfirmare a faptului că brandul Pepsi este în continuare o monedă de schimb pentru români, în orice colț de țară, așa cum se întâmpla și în anii `70-`80”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
„Românii sunt deschişi şi ataşaţi de brand iar acest lucru a contat enorm în reușita schimburilor făcute de aventurierii noștri.
Ne-am bucurat să vedem cum Pepsi i-a ajutat de fiecare dată pe cei nouă prieteni să obţină tot ce aveau nevoie, fie că erau la o stână în vârf de munte sau pe o plaja exclusivistă din Mamaia”, adaugă Adriana Nestoriuc.
Mădălina, din echip Pep C, spune: „Oamenii au fost foarte receptivi la propunerile noastre cu Pepsi, ne recunoșteau mașina cu Ia-ți vara în cap și de multe ori propunerile veneau de la ei sau chiar ne rugau să mai stăm câte o noapte în acel loc. Peste tot am descoperit locuri minunate și am reușit să acoperim toată țara ușor-ușor, doar cu Pepsi”.
Vlad, membru al echipei PepsinoGen, povestește: „A fost o experiență foarte tare. După vacanța asta am ajuns la o singură concluzie: cred că ar trebui să facem o cerere să se înlocuiască leul cu Pepsi. Am găsit de fiecare dată ajutor, mulți auziseră de campanie și întotdeauna știau de Pepsi. Este clar pe primul loc în topul vacanțelor noastre”.
Răzvan, reprezentantul echipei Ninja Summer, își amintește: „La Cluj Arena când au auzit de campanie, au deschis stadionul special pentru noi. Am repeta oricând experiența aceasta. E senzațional să te plimbi așa prin țară și îmi va fi greu acum să mă obișnuiesc să plătesc cu altceva decât cu Pepsi.”
Fiecare dintre cele 3 echipe a călătorit prin ţară la volanul unui Opel Mokka, oferit de partenerul campaniei, Opel România. Cele trei grupuri de prieteni au primit din partea Pepsi câte un kit de supraviețuire, o cameră de filmat, multe doze de Pepsi pe zi și apă pentru o hidratare optimă. Întreaga aventură a fost urmărită în platforma Pepsi Pulse, pe Facebook și pe blogul www.varaincap.ro..