transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-06-2014

Campania Varu` pentru tocmai.ro, realizata de Lowe&Partners, a castigat GOLD Effie

Campania Varu` pentru tocmai.ro, realizata de Lowe&Partners, a castigat GOLD Effie

Văru`, campanie dezvoltată de Lowe&Partners pentru site-ul de anunturi tocmai.ro, a câstigat GOLD Effie, luptându-se pentru trofeu cu alte campanii dezvoltate pentru industria bancară, industria tutunului si alte site-uri de anunturi. Lowe&Partners a creat un personaj memorabil, pe care oamenii să-l recunoască si să-l identifice cu valorile promovate de brand si care a transformat tocmai.ro în cel mai popular site de anunturi din România în 2013. Agentiile de suport din grupul Lowe pentru această campanie au fost Initiative si Golin. 

„Premiile EFFIE recompensează anual cele mai eficiente campanii publicitare, deci ne mândrim că anul acesta agentiile grupului nostru au dezvoltat sau au fost implicate în conceptia si implementarea unor astfel de campanii. Lowe&Partners l-a creat pe Văru’ să rezolve tot ce miscă si astfel acesta a devenit un personaj în cultura populară, Medic One se poate lăuda cu un cerc de fete geniale, iar campania Puncte Oriunde, dezvoltată pentru Bancpost, are la bază un concept creativ, care îi îndeamnă pe oameni să nu îsi refuze vacanta sau canapeaua mult dorită. Profit de această ocazie să le multumesc tuturor celor implicati în dezvoltarea acestor campanii”, a declarat Veronica Savanciuc, Presedinte si CEO al grupului Lowe. 

Cercul Fetelor Destepte, campanie premiată cu SILVER Effie în categoria Healthcare Products & Service, este răspunsul gândit de Medic One, agentia grupului Lowe specializată în comunicarea serviciilor si produselor medicale, pentru promovarea unui produs dintr-o industrie care se confruntă cu numeroase restrictii si rigurozităti în ceea ce priveste comunicarea publică.

Cercul Fetelor Destepte este o platformă educatională, un spatiu unde femeile pot afla informatii relevante despre toate metodele contraceptive existente pe piată, cu plusuri si minusuri, o platformă care oferă posibilitatea utilizatoarelor de a face un test al cărui rezultat prezintă solutiile contraceptive potrivite pentru stilul lor de viată. Agentiile de suport din grupul Lowe au fost BPN, MobileWorks si SENIORHYPER.        

Tot echipa Lowe&Partners a dezvoltat, pentru Bancpost campania Puncte Oriunde, premiată cu BRONZE la categoria Financial Services. Puncte Oriunde aduce în atentia consumatorilor, într-o manieră inedită, faptul că, indiferent de ceea ce cumpără, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dublă satisfactie, dată de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat în diverse situatii din viata reală, acestea generând premisele unui comic de situatie savuros, care evidentiază mecanismul programului de loialitate atasat cardurilor de credit Bancpost.     

Expertiza si eficienta serviciilor de media oferite de Initiative au contribuit la obtinerea a încă două premii la gala Effie Awards 2104. Astfel, Initiative a fost agentia de media suport a campaniilor Bergenbier Repositioning si When it matters to you, campanii recompensate cu SILVER, respectiv BRONZE Effie.

De asemenea, prin dezvoltarea componentelor digitale si online, SENIORHYPER a fost agentia de suport în câstigarea unui BRONZE Effie la categoria Packaged Food, campania Delikat 365 fairytale chicken dishes.

Având peste 20 de ani de experientă pe piata locală, Lowe România este unul din cele mai importante grupuri de comunicare prezente pe piata locală, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Grupul este compus în momentul de fată din 7 agentii: BPN (media), Golin (relatii publice), Initiative Media (media), Medic One (comunicare în domeniul medical si farmaceutic), MobileWorks (mobile marketing), Lowe&Partners (creatie si productie publicitară) si SENIORHYPER (creatie si productie publicitară digitală). Companiile din grupul Lowe România au semnat de-a lungul timpului sute de campanii si au oferit servicii de comunicare pentru o multitudine de companii, locale si internationale.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Sabita
The lady looks so happy when she is holding her tummy. In one of the pitrcues she looks like she is screaming, Get this thing out of me! not in a bad way, but a playful, hilarious way.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar