Campania de promovare Modafen (medicament eliberat fără prescriptie medicală) iese din tiparele comunicării medicamentelor împotriva simptomelor de răceală si gripă si se adresează unui segment nou: femeile moderne, se arata intr-un comunicat transmis catre www.SMARTfinancial.ro.
Sanofi România - Divizia Consumer HealthCare, companie lider pe piata de produse OTC (medicamente eliberate fără prescriptie medicală), a lansat o nouă campanie de promovare pentru Modafen răceală si gripă. Produsul beneficiază de o abordare inedită, “Niciodată prea răcită pentru o surpriză frumoasă”, construită pe doi piloni principali de comunicare, TV si farmacii. Spotul TV, vizualurile distinctive si activitătile din farmacii se adresează femeilor tinere, tonice, din mediul urban, care nu acceptă compromisurile si doresc să arate bine si să aibă încredere în fortele proprii în orice situatie – chiar si atunci când răceala si gripa le încearcă. Spotul TV este o creatie Publicis Polonia, adaptarea fiind realizată de Publicis România.
„Am luat decizia de a fi îndrăzneti si inovatori cu Modafen, alegând să prezentăm si beneficiile emotionale, nu doar pe cele functionale. „Cum mă face să mă simt acest produs?”, „Cum mă poate ajuta să mă bucur în continuare de tot ce vreau?”. Modafen ne încurajează să avem încredere în noi si să fim cum vrem să fim. Am ales să ne adresăm direct acestui segment reprezentat de femeile tinere si tonice, sociabile, întotdeauna la curent cu cele mai noi tendinte, care organizează iesiri cu prietenii în cele mai în vogă locuri din oras.
Sunt totodată romantice si pun pret pe relatia cu partenerul lor, asa cum veti vedea si în spotul TV. Ambitioase, reusesc în tot ce si-au propus”, a declarat Iulia Rosian, CHC Head.
Noul spot TV arată cum putem combate eficient neplăcutele simptome de răceală si gripă si să trăim din plin momentele frumoase: “Modafen. Niciodată prea răcită pentru o surpriză frumoasă”. Spotul rulează pe cele mai importante posturi TV nationale, mixul de canale fiind relevant pentru publicul target al campaniei.
De la mijlocul lunii octombrie 2013, campania Modafen se desfăsoară si în farmacii, din Bucuresti si din tară. „Dorind să atragem atentia asupra importantei purtării unor tinute vestimentare potrivite temperaturilor mai scăzute, care să arate foarte bine si să fie la modă, dar care, în acelasi timp, să asigure protectie împotriva capriciilor vremii, am pregătit în farmacii vitrine decorate cu tinute potrivite sezonului rece, create special de tineri designeri români, cu mesajul „Modafen. Niciodată prea răcită să fii la modă’’. Pentru că fiecare zi trebuie să fie o ocazie să arăti si să te simti bine!”, a completat Iulia Rosian.
De asemenea, în farmacii au fost amplasate beauty cornere Modafen, unde specialistii oferă sfaturi referitoare la cum să înfrunti sezonul rece într-o formă cât mai bună, cu tenul îngrijit corespunzător si părul frumos si sănătos. Mesajul principal este „Modafen. Niciodată prea răcită să arăti bine”.
Gama Modafen este prezentă pe piata din România începând cu anul 2005 si include Modafen răceală si gripă, disponibil sub formă de tablete, si Modafen Hot Drink, sub formă de pliculete.
Modafen răceală si gripă combate febra, durerile de cap si de gât, congestia nazală. Datorită combinatiei sale de substante active, Modafen răceală si gripă actionează nu doar asupra simptomelor de răceală si gripă, ci direct asupra cauzei lor, inflamatia, mai spun oficialii companiei producatoare..