transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 14-07-2025 4.3461 lei 5.081 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-08-2013

Castigatorii campaniei Print beautifies our life, initiata de AdPrint Foundation

Castigatorii campaniei Print beautifies our life, initiata de AdPrint Foundation

Opt lucrări, semnate de către şapte agenţii au fost desemnate căştigătoarele campaniei “Print beautifies our life”: execuţia “There is a David Beckham for every woman”, din campania cu acelaşi nume, semnată de Friends Advertising-România, execuţia “Clown”,  campania “Freedom”, realizată de Next Advertising-România, execuţia “Giftwrap”, semnată de Casa Imago-Republica Moldova, lucrarea “Fly pack”, campania “Better on paper”, realizată de Publicis Bucharest-România, lucrarea “Guinness”, campania “From product to brand”, semnată de Mercury 360-România, lucrarea “It works”, semnată de Fletcher Agency-Spania, execuţia “Flexible”, din campania “I am!”, semnată de AdVenture-România şi lucrarea “Frînculescu”, din campania “Print not dead”, realizată de Publicis Bucharest, România.

În cadrul campaniei “Print beautifies our life”, iniţiată anul acesta de AdPrint Foundation, au fost înscrise 114 execuţii/62 de campanii, semnate de către 33 de participanţi, din 9 ţări: Bulgaria, Costa Rica, Croaţia, Germania, Norvegia, Portugalia, Spania, Republica Moldova şi România.

Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor şi agenţiilor din întreaga lume. Acestea au înscris un print sau o serie de printuri care susţin într-o manieră creativă mesajul campaniei, iar juriul, format din Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT şi Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid, a considerat că cele 8 campanii  au redat cel mai bine mesajul provocării “Print beautifies our life”.

Cinci din cele şapte agenţii premiate sunt din România, iar Publicis Bucharest a câştigat cu două dintre lucrările înscrise în competiţie.

Lucrările câştigătoare vor fi publicate în media internaţionale şi incluse în expoziţii itinerante în cadrul festivalurilor de profil.

Partenerii media care s-au alăturat campaniei: Lürzer’s Archive, El Publicista, Kreativ, Igloo, Decât o Revistă, Zeppelin, BIZ , România Liberă, Academia Caţavencu, Metropotam, Institute, the Magazine.

Campania este susţinută de Grolsch, Pepsi şi DDB România.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar