|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 22-06-2015 |
Coca-Cola POP-UP STORE in Piata Universitatii din Bucuresti
Alte stiri la aceasta categorie
Coca-Cola POP-UP STORE – o călătorie prin magica lume Coca-Cola – a ajuns pe 17 iunie, în Piata Universitătii din Bucuresti, pentru a marca anul în care inconfundabila sticlă Contur Coca-Cola împlineste 100 de ani. În anul 1915, Coca-Cola provoca producătorii de sticlă din Statele Unite să conceapă o „sticlă distinctivă, care să poată fi recunoscută printr-o simplă atingere, pe întuneric, sau chiar dacă este spartă în bucăti”. Un secol mai târziu, sărbătorim sticla Contur, un adevărat simbol al culturii pop, printr-o experientă completă - Coca-Cola POP-UP STORE.
În perioada 18 – 24 iunie, fanii brandului Coca-Cola vor avea ocazia să-si îmbogătească colectiile, achizitionând obiecte si accesorii veritabile din lumea Coca-Cola, precum si să-si personalizeze sticle Coca-Cola cu propriile fotografii sau să se bucure de zonele de relaxare, unde atmosfera va fi întretinută de DJ locali cunoscuti. În plus, ei vor putea admira expozitia Second Life, ce prezintă sticle Coca-Cola reimaginate de cei mai originali fani.
Lansarea Coca-Cola POP-UP STORE a avut loc miercuri, 17 iunie, si a fost marcată de un eveniment la care au luat parte vedete, jurnalisti, bloggeri si parteneri. Amplasat în Piata Universitătii, Coca-Cola POP-UP STORE va fi deschis pentru public în fiecare zi din perioada 18 - 24 iunie, între orele 10:00 si 21:00.
„Coca-Cola este unul dintre brandurile care au reusit să creeze o legătură emotională puternică cu oamenii din întreaga lume. POP-UP STORE este un proiect dedicat fanilor Coca-Cola, pe care îi invităm să se bucure de această experientă unică până pe 24 iunie, în Piata Universitătii!” – Petre sandru, Market Operations Director Coca-Cola România si Moldova
Sub sloganul Orasul tău a stiut mereu reteta fericirii, parte din experienta Coca-Cola POP-UP STORE, curtea Muzeului Municipiului Bucuresti găzduieste o expozitie de imagini din istoria Coca-Cola. Tot aici, pe 18, 20 si 21 iunie, trecătorii sau vizitatorii care se vor simti inspirati de expozitia Second Life vor putea participa la ateliere de pictat pe sticle Coca-Cola.
De-a lungul timpului, Coca-Cola a oferit oamenilor din întreaga lume momente unice de fericire. Sâmbătă, 20 iunie, începând cu ora 19:30, un astfel de moment, dedicat tuturor bucurestenilor, va fi concertul Deliei, care îi va încânta pe ascultători cu cele mai cunoscute melodii ale sale.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA si Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Având cea mai mare retea de distributie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de tări se bucură de băuturile companiei, consumul depăsind 1,9 miliarde de portii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităti durabile, compania noastră este centrată pe initiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător si conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viată activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajatii nostri si promovarea dezvoltării economice a comunitătilor unde ne desfăsurăm activitatea. Împreună cu partenerii nostri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajati care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate tările în care îsi desfăsoară activitatea, Coca-Cola detine si functionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii si distributiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) si partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company în România..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Akash
I\'ve recently sttraed a web site, the info you offer on this web site has helped me greatly. Thanks for all of your time & work. Patriotism is often an arbitrary veneration of real estate above principles. by George Jean Nathan.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|